2011/02/06

A fiúk is vágynak a játékkonyhára!

Vannak dolgok, amelyek nemcsak megfizethetőek, de tulajdonképpen, szinte semmibe sem kerülnek.
Például, egy kidobás előtt álló, szétesett, Ikea Bialitt komód, értéke 0 Ft
Néhány kacat, amit a felújítás során tettem félre,és mentettem meg a kidobástól, "majdcsak jó lesz valamire" felkiáltással, értékük 0 Ft
Ajtópántok a helyi barkácsboltból, 890 Ft
Ikea fogantyúk, és poháralátét   350 Ft + 195 Ft
A fiúk mosolya, amikor birtokba veszik a végre-valahára elkészült játékkonyhát:
MEGFIZETHETETLEN!



8 megjegyzés:

kempfcandi írta...

gyönyörű

Adelke írta...

hát ez hibátlan...valld be, titkon azt reméled hogy séf lesz belőlük :D

Szentgyörgyi Kata írta...

Ha újrakezdhetném, talán én szeretnék séf lenni :-) De most komolyan, máshol a fiúk nem őrülnek meg a játékkonyháért????
Egyébként meg, a játékkonyha segít, hogy majdan ők is szívesen főzzenek, igaziból, igazi nőknek.

Betty írta...

Eszméletlen jó lett!!!

Dekorella írta...

Klassz lett nagyon! Szuper a csempéje, sajnálom, hogy nálunk az kimaradt. De még lehet. ;-)

Nálunk is játszanak vele egyébként a fiúk(vendégfiúk) mindig, miért ne tennék?!

cottage írta...

Nagyon jó! Én a fiúknak ennél lényegesen egyszerűbbet hoztam össze: gyerek gyúródeszka, rá két régi CD, oldalra bútorfogantyú, mint kezelőgomb. És kész. Bárhova tehető, asztalra, polcra..stb.
Apropó, most találtam meg blogod, és most végig is nézem...:)

szögletes aranyhal írta...

Hát ez nagyon cuki!!! Gratula!!! A férjem, aki nagy szakács, teljesen odáig van érte, már előre látom, hogy nekünk is hasonlót kell majd csinálni a kisfiunk szobájába :) Köszi az inspirációt!

Mia írta...

Az én fiam kedvenc játéka az ikeában a konyha... amúgy is imádja. Azt hiszem, én egy hokedlissel fogok próbálkozni, helyszűke miatt... :) De nagyon tetszik!!!!!

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips