2013/03/10

Új arculat és sok más....

Milyen gyönyörű tavaszi hétfő reggel ez! Végre süt a nap, meleg van és rügyeznek a fák. Én pedig újra itt vagyok a blogspoton! Mint látjátok, teljesen átalakul a blogom, új formát, új külsőt kap és egy új logót is, aminek fő emblémája a kulcs. Piros kulcs, természetesen. Kitaláljátok miért?.......
A jelenlegi állapot még csak a nyers forma, sok munka lesz még a megjelenéssel, hogy sokkal kifinomultabb, és használhatóbb legyen. Dolgozunk még a fejlécen, ahová külön témákba sorolom majd a posztokat, hogy könnyebben megtaláljátok amit kerestek. Külön kiemelést kapnak az egyszerű DIY posztok, melyek tényleg pár perc alatt elkészíthető alkotásokat mutatnak be és külön kiemelést kap majd minden videó-tartalom. Lesz majd lábléc, fontos, alapinformációkkal és lesz egy külön link a bemutatkozómnak.
A blog.hu-s váltás nem jött be, nem szerettem és nagy csalódás nekem. Ami a legfőbb bajom volt vele, hogy valamiért nem kaptam ott kommenteket, vagy csak nagyon keveset. Talán mert ott regisztrálni kellett a vélemény nyilvánításhoz? Hát itt most nem kell!
Őszintén mondom, nagyon-nagyon hiányoznak az észrevételeitek, kedves kommentjeitek, véleményetek. Attól élő egy blog, ha vannak visszajelzések és én szeretném őket......nagyon-nagyon.
Hogy visszahozzam a kedveteket az írásra, kigondoltam egy játékot.
Kisorsolom közületek, azaz a kommentelők között a múltkori posztomban már emlegetett kedvenc lakberendezési könyvemet, a hitvallásomat, a stílus-bibliámat, a The Perfectly imperfect Home-ot.


A könyv angolul van, egy árva fotó sincs benne, csak festett képek. De a szöveg! Az mindent visz. Érdemes tehát ringbe szállni érte!
Induljon hát a játék, írjatok nekem bármit, mondjuk a véleményeteket az alakuló új külsőről, és egy hét múlva a random.org segítségével kisorsolom a szerencsés nyertest.
Szép napot nektek!

114 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Kata! Elsö kommentelökent azt hiszem, jogosan nyernem meg ezt a remek könyvet! Nagyon szep dolgokat csinalsz, olvaslak, követlek, s ezt gyakrabban ki is nyilvanitom majd! ;) Szep napot Berlinböl (itt minusz fokok es hofeher utcak)! Kriszta

Pipi írta...

Szia!
Eddig ott kotnyeleskedtem, most itt fogok, nekem mindegy hova költözik a blogod, én megyek utánnad:-)

brandtdia írta...

Mindenhol olvaslak, de tény, h lusta vagyok kommentelni. De a könyvért megteszem :D. Szép napot

Tündérlátta írta...

Örülök, hogy újra blogspot felületen vagy. Valamiért nekem ez áttekinthetőbb, színesebb, szagosabb.

Agyrágóbogár írta...

egy domain név beszerzése mindenképpen ajánlatos. Költözés esetén a látogatók nem kell keresgéljenek, a blog címe nem változik meg, csak a blog szolgáltató. A blogger simán kezeli a saját domain nevet.

Román Kata írta...

Szia Kata! Nagyon tetszik az új logó és az oldal design. Letisztult, áttekinthető. Mindig várom az új posztokat, hogy milyen ötletekkel rukkolsz elő. :)

szögletes aranyhal írta...

Szerintem tényleg lehet az is az oka, hogy a blog.hu-s hozzászóláshoz regisztrálni kell. Nagyon sokszor előfordult már velem, hogy csak azért nem commenteltem valamihez, amihez szerettem volna, mert eszem ágában nem volt regisztrálni érte. Utálok regisztrálni.

Szerintem itt vissza fognak jönni a hozzászólások, mert sokkal egyszerűbb, ráadásul a képek a blogodon egyre szebbek, a ház átalakulása tök izgi sorozat, aminek mindig kíváncsi vagyok a következő epizódjára, és szerintem sokan mások is.

Szóval, hajrá! :)

Adrienn írta...

Szinte a kezdetektől követem a kicsiház és a házak alakulását :) Nagyon tetszik, inspiráló a blog, további szép sikereket kívánok Neked!

gloria írta...

Kedves Kata!
Engem személy szerint sok elkészített tárgyad inspirált. Így tavaly nyáron szinte nulla költséggel (csak a festékre költöttem)kaptak a fiaim új szobát. A pincében talált és feltuningolt íróasztalok, a lepukkadt nagymami fiók szekrényéből lett új papírtároló (kacatrejtegető szekrény) szinátmenetes fiókokkal. Csíkos könyvespolcok egy könyvtári kirakodóvásáron szerzett könyvállványokból. És az elmaradhatatlan fonalas lámpa búra, amihez a fiúk ragaszkodtak. :-)
Úgyhogy nagyon köszönöm. S várom a folytatást.

Glória
(a könyvnek is nagyon örülnék persze)

vegakonyha írta...

Szia Kata! Tetszik a piros kulcs, letisztult az egész! Címkefelhőt lehet? Köszi

MULTMENTO írta...

Én mindkét helyen olvastalak. Egy bloggernek biztos, hogy a kommentek is adnak bíztatást, de gondolom a statisztikák ott sem voltak rosszak. További jó ötletes alkotásokat, és szívböl jövő írásokat hozzá!
MúltMentő

Anita írta...

Háhá,
én pár nappal ezelőtt már láttam, hogy itt valami készül :)
Akkor a régi bejegyzések virítottak a fehér háttérrel.

Edit írta...

Örülök az "újjászületésnek", kíváncsian várom a folytatást is. Igen, lehet valami kapcsolat a regisztráció és a kommentek elmaradása között - mondhatom ezt a kényelmesek nevében.
A könyvnek nagyon örülnék, jól jön az inspiráció, mert magamtól nem igazán vagyok kreatív.

dodi írta...

Nagyon tetszik az új oldal! Örülnék a könyvnek :)

Névtelen írta...

:)

Susula írta...

Olvaslak az elejétől kezdve,sok sikert a továbbiakban is!

hellomoncsi írta...

Szia Kata!

Először is: szerelem első látásra-olvasásra, főleg a kalapáccsal hímzett komódod :)
Másodszor: irigység ezerrel! :( Az ok: millió éve tervezem régi bútoraim átalakítását, de eddig sem helyem, sem pénzem nem volt. Ma viszont (ha minden jól megy) háztulajok leszünk, és olyan-de-olyan műhelyem lesz! :)
Addig pedig olvasom a blogodat, és "lopom" (továbbalakítom) az ötleteidet :)
Nagyon jó "rokon lélekre" találni :) Köszönöm!

Szép napot: Móni

Lélekkonyha írta...

Imádom a blogod és szeretném a könyvet:)

Zsiráflány írta...

Szia Kata!
Szerintem átláthatóbb lesz így az oldal! Szeretnéma könyvet :)
Petra
ui: imádom a blogod, rendszeresen látogatom :)

Kata írta...

Nagyon tetszik az új oldal és persze a könyv is :)

Lynda írta...

Régóta olvasom a blogodat. Sok posztod inspirált arra, hogy új esélyt adjak a régi tárgyaimnak.
Az új arculat nagyon jó lesz, a serif betű jó választás! Egy picit túl harsány a piros (de lehet, hogy csak az én monitoromon.
Csak így tovább!

szilvikém írta...

Kedves Kata! Két éve lett lakható a házunk, ez az otthonteremtési folyamat tette szükségessé, hogy olvassak olyan blogokat, mint a tiéd is. Teljes bizonytalanságból és tudatlanságból indultam, aztán szép lassan függő lettem. Roppant szórakoztató és nagyon nőies AZ OTTHONNAL foglalkozni, a kreativitásom hatalmas teret nyert magának. Sok blogot kezdetem követni az elején, de közben rájöttem, hogy nem mindegyiket érdemes. és bizonyosak megmaradtak. Ezekre eredetiség és humor jellemző, hogy a blogger beavat az alkotás folyamatába, hogy a küzdelmeiből, sokszor a tévedéseiből is tanulhatok. NA, ezeket MEGTARTOM, és köszönöm! :D Tetszik a logó! Szeretettel: Szilvi

Névtelen írta...

O.Judit
Még csak elméleti DIY vagyok, ezért rám fér a blog, és rám fér a könyv. További sikeres alkotást!

zsempi írta...

de jófej vagy.
én a te blogodnak/neked köszönhetem, h nekiálltam a bútorfelújításnak. persze hosszadalmas volt, és nem 1 délutános munka, mint ahogy azt képzeltem, de igen hasznos volt, mert rájöttem, h csak akkor tudok meg dolgokat, pl. mire is való az alapozó, ha nekiállok csinálni, és meló közben majd mindenre rájövök. és tök sokat tanultam belőle. köszönöm! további sok sikert!

Unknown írta...

Tetszik a sablon egyszerűsége!

Orosz Bea írta...

:) Tetszik. A nyaralóhoz jól jönne a könyv :)

agneserdelyi írta...

Tetszik az új design. Sallangmentes, elegáns.

Nora Guerrot írta...

Szia Kata,

Olvasom a blogot, akárhová is megy, (bár én wordpress-t javasolnék pl egy Elegant Theme-mel és saját domain nevet, ahogy már valaki más is említette, de gondolom egy darabig biztos nem változtatsz, jó sok munka lehet vele), és persze követlek a facebookon és a pinteresten is. Csuda jó dolgokat posztolsz :)
Akár megnyerem a könyvet, akár nem, ha kész lesz a saját könyvem (fikció, az egyik fő szál egy Párizs melletti manoir felújítása), ígérem, küldök majd neked egy példányt. Angolul.

Éva írta...

Nagyon jó az új külső!!
És szeretném a könyvet:-)

Sublót blog írta...

na végre :) jó lett a dizájn, a kulcs is telitalálat! sztem megkönnyítené még a kommentelést az utálatos captcha kód kiiktatása, meg az, ha a kommentablak a poszt alatt lenne, nem külön oldalon.

és most megpróbálom eltalálni a betűket...:/

emily :P írta...

:) nálam is jó helyre kerülne ez a könyv - van még mit tanulni lakberendezés terén
szép lett a blog :)

Fruzsi írta...

Kata!
Nagyon szuper az új arculat, a blogod pedig egyszerűen imádnivaló én nagyon inspiráló!

principessa1121 írta...

Szia Kata,

Remek ez az új dizájn, jó ötlet a kulcs (bár nem tudom, miért piros, de majd valaki megfejti :)). Én is azok közé tartozom, akik nem akartak regisztrálni a blog.hu-n, és valamiért nekem is jobban bejön a blogspot. A könyv pedig, nos nem ellenkeznék, ha hozzám kerülne. :-)

Névtelen írta...

Vegre van elet az oldaladon. Az elözö szörnyen unalmas volt, legalabbis a kulsö.
Anita

panyizsuzsi írta...

Szép lett ez az új arculat, nekem nagyon tetszik, gratulálok hozzá!

a.primon írta...

Kedves Kata!

Örülök, hogy visszatértél a blogspotra, sokkal tetszetősebb így a blogod.

Begyűjtöttem pár dolgot az elmúlt télen, hogy most a tavasz kezdetével nekiálljak felújítani, amihez már eddig is találtam nálad segítséget. Szóval ezután is követlek. :)

Jó munkát, remek ötleteket és jó blogolást!

Anat írta...

Én is láttam az új dizájnt, mert a kárpitozásról keresgéltem cikket és akkor már fenn voltak a régi bejegyzéseid. Alapvetően én is lusta vagyok kommentelni. Viszont az új helyet a telefonom is jobban szereti (sokat netezek mobilról), ez nekem pozitivum. :)

tormacsillus írta...

Nagyon szép lett az új fejléc, és szerintem is jó, h visszaköltöztél a blogspot-ra, sokkal kényelmesebb:) a kommentelőknek is;) a könyvet meg akartam venni a múltkori posztod nyomán, de akkor inkább megnyerem:)

DoroW írta...

Szia, én örülök, hogy visszaváltottál ide, a blogspotra, nekem ez mindig is szimpatikusabb volt. :) Mindig az összes posztodat elolvastam, de csak ritkán kommenteltem, emiatt bűntodatom is van, na de majd a jövőben igyekszem pótolni.

nogara írta...

Kedves Kata!
Óóó, fényévekkel jobb ez az arculat, az előző olyan puritán, már-már amatőr volt a sima sablonos sémájával, csodálkoztam is, hogy-hogy nem nyúlsz hozzá, hogy a sajátoddá tedd... de most megtetted, mi meg örülünk! (: A könyv pedig nagyon kis szimpatikus, tudnék vele mit kezdeni...
További sok szép sikert!

Unknown írta...

Szia Kata! Nagyon örülök az új arculatnak!Olvaslak bárhonnan is jelentkezel. Írtam nemrég a joievivre-s emailedre, lehet már nem működik?! A blogod adott löketet, hogy nekifiogjak magam is, és rájöjjek, mit is szeretnék igazán csinálni. Valódi inspirációt adnak a cikkeid és a hazai DIY bloggerek közül szeritem igazi úttörő vagy, és ezt az elsőbbséget senki el nem veheti Tőled! Köszi Enikő

Unknown írta...

Költözzön bárhova a blogod, megyünk utánad! ;) Gratu az új arculathoz!

Mesedoboz írta...

Kedves Kata!

kb. 1 éve kattantam rá a blogodra és képtelen vagyok leszokni róla :) Nagyon sok ötletet adtál és bátran vágtam bele így a halogatott bútorfelújításokba. Már ünnepekre is csiszológépet kértem és nagyon élvezem az alkotást, felújítást. Köszönöm Neked ezt a nagyszerű blogot! További jó munkát kívánok! Csilla

Anya Sors írta...

Szia Kata, nagyon jó az új design, szellős, átlátható! Valóban, a blog.hu-n regisztrálni kellett volna külön, így sokkal egyszerűbb!
Jó munkát! Kriszta

Babarczy Veronika írta...

Ugye milyen nagy élmény egy új arculat? Remélem, hamarosan elkészül, kíváncsian várom. Sok örömet a visszatéréshez :) Könyvet pedig boldogan nyernék! Babarczy V.

Ey'Lindi írta...

Világéletemben pesti lány voltam, és betöltvén a harmadik x-et, házvásárlásra szántam rá magam. Szeretek magam nekifogni a kétkezi dolgoknak, és teljesen véletlenül találtam rá a blogodra január közepén. Hihetetlen, mennyi minden hasznomra vált! Tőled tanultam meg fát festeni, tapétázni, bútort csiszolni, kárpitozni, bár ez utóbbi még nem megy úgy, ahogy szeretném. Névtelenként, nemkommentelő olvasódként faltam mindkét blogodat. Egy könyvért kommentelnék? Nem csak és kizárólag. Hanem meg szeretném köszönni minden egyes hasznos linkedet, ajánlásodat és a rengeteg "tananyagot", amit mindig is tudni szerettem volna, csak sosem mertem megkérdezni :) Sok szerencsét!

Névtelen írta...

Szia Kata!

Nagyon örülök, hogy szabadon kommentelhetünk, mert számtalanszor írtam volna már neked, de aztán visszakoztam, pont amiatt, amit említettél. :DDD
Amikor múltkor írtál a könyvről, megnéztem az ebay után összes online könyvoldalon a paramétereit...

Ha minden igaz, nemsokára semmi pénzből kell kipofoznunk egy jó adottságú kis lakást. Meghalt a tulajdonosa. Amikor nem tudtam aludni, összeállítottam egy doksit arról, mit hogyan lehetne megoldani. A te blogod, a pinterested a napi szemtorna, juditué és kádfényező tippeké és mindenféle gyűjtemény összegyűlt. Az induló lökés az előszoba-pined volt, meg persze az otex, a nagy találmány... :) Nekem ez a terápiám.

myster


eszter írta...

Szerintem nekünk is jó kommenttel együtt olvasni a posztot.
Ehhez persze írnunk kellene :)
hát íme

A könyv már a bemutatásodból megtetszett!

korall írta...

Szia Kata!

Szerintem is jobb itt olvasni a blogot, mint "odaát".

Nem szoktam nyereményért harcba szállni, de ez a könyv a kívánságlistam elején van egy ideje, hátha... Ha meg nem, akkor sem dőlök a kardomba, marad az Amazon.
Én azért szeretem olvasni a blogod, mert amellett, hogy rengeteg hasznos infót és tanácsot adsz, segítetsz elhitetni magammal, hogy én is képes vagyok nagyon különleges dolgokat alkotni. Az is tetszik, hogy beismered, nem minden sikerül tökéletesen, sőt akadnak melléfogások is - ilyenkor kapok megerősítést, hogy azért jó úton haladok.

Szóval, köszi! :-)

Üdv, Kristó Judit

Névtelen írta...

Szia Kata!
Én nagyon örülök, hogy vissza térsz ide. Pont a kommentek miatt - én ugyanis csak itt vagy a FB-on kommenteltem, ... Lusta vagyok feliratkozni, már mindenért valahol regisztrálnunk kell? :-(
És egy elmaradt kérdés éppen e miatt - fogas a lépcsõházban - nem lesz gond a riasztóval ha megmozdulnak a fogasok? (éppen nem lesz semmi rájuk akasztva)... Mi ugyanis futottunk már haza egy kósza lufi miatt a házban :-D
Szilvia Kassáról
UI: Ezért a könyvért én is szívesen ringbe szállok ;-)

Zsuzsi írta...

Szia Kata!
Én is nagyon szeretem a blogod, akárhová költözteted úgyis olvasni fogom :-)
Zsuzsi

Crear írta...

meglepodtem, hogy itt van uj iras. mindig innen kattintottam az uj blogra :)

Drab Melinda írta...

Kedves Kata!
Gratulálok az uj arculathoz, nagyon tetszik. Már írtam régebben, hogy amikor rátaláltam a blogodra, együltőhelyemben olvastam el!!! :) Másodszorra, az összes kommentet is elovastam :) Azóta vagy jelen a mindennapjaimban, akár a reggeli kávé, vagy délutáni ücsörgés alatt nyitom meg, mindig szívesen olvasom, mert közel áll hozzám mindaz az érték amit itt bemutatsz. Nagyszerű munkát végzel, minden elismerésem! Sok sikert, sok olvasót kívánok! A konyv nagyon tetszik, de nem baj, ha nem az enyém lesz, akkor majd nekem is ott az amazon, bárki aki megnyeri boldog lesz biztosan :) Udv,
D. Melinda

Patri írta...

Nagyon klassz az új arculat, sok sikert itt is! :-)

aliz74 írta...

Home sweet home! Jó, hogy hazajöttél:-) Az nem pluszpont, hogy én a blog.hu-n is kommenteltem néha? Üdv:Andi

MOnick írta...

Szia! Én is írok most, nem csak olvasok!:)
A tavaszi PINK-et kíváncsian várom!

Viktoria írta...

Szia Kata!
Eddig én is csak olvastalak, és repinneltem a szuper pinjeidet... :)
Nagyon érdekel a lakberendezés, szívesen elolvasnám a könyvet!
Nekem bejön ez az élénkpiros szín az új designban, és jó ötlet, hogy témák szerint lehet majd megtalálni a régebbi posztokat.
További jó blogolást!
Viki

Unknown írta...

Szia! Nekem már most "tisztább" itt az oldalat, szeretem figyelni amiket csinálsz, jó inspiráció vagy!

Nandor írta...

En leginkabb a Facebook-on olvaslak. En nagyon szeretem a munkaidat, mindig beinditjak az agytekervenyeket a fejemben es folyton valami ujat szeretnek csinalni. Inspiralo vagy nagyon. Tovabbi gyönyörü es boldog bibelödest neked a szepseges hazatokkal. De azert olvasnalak gyakrabban is :)

nathase írta...

Szia Kata! Imádom minden munkádat. Egyik példaképem vagy. :)

Körmönfont írta...

Szia Kata! Gratulálok az oldalhoz, nagyon jó lett az új design. ;) Tetszik a piros szín is.
Remélem a sorsoláskor mellém szegődik majd a szerencse. :)

nijntje írta...

Welcome home:))
Szép lett a blog, gratulálok! Egyszerű és elegáns...

Baricsa Mónika írta...

Ó te jó ég! Épp délután jártál az eszemben. Van egy régi háromajtós szekrényünk, a nagyobb része akasztós, de nekem polcos kéne, és kitaláltam, hogy Bramac-lécből meg régi deszkákból csinálok bele egy polcot (vagyis nem 1 polcot, hanem egy kis könyvespolc-szerű alkotmányt-tákolmányt). Amikor méretre fűrészeltem egy kis fűrésszel, és közben lehorzsoltam a bal hüvelykujjam, és ugyanott letört a körmöm is, eszembe jutott a piros körmöd :) Persze neked sokkal jobb gépparkod van (és egyáltalán: VAN gépparkod). Szóval nagyon szeretném a könyvedet (nagyon irigyellek, hogy meg tudsz válni tőle, nemes lélekre vall), és éppen jó lesz, hogy a berozsdásodott angolomat gyakoroljam. Alig várom! :)

Veronika írta...

Piros... a kedvenc színem:-)

Fatime írta...

Kedves Kata! Lehet, hogy blogbejegyzéseid két életszakaszra bonthatóak, mégis, mind a te munkád, gondolatod, érzésed - én nagyon örülök, hogy nincsenek többé különválaszva! Ez így az igazi - az új blogdesign pedig nagyon tetszik. További jó munkát (velem pedig a Random.org Istene legyen, nagyon szeretném ezt a könyvet :))

bokonona írta...

Akkor is minden reggelihez Téged olvaslak, ha nem nyerem meg a könyvet, de jobb lenne tőle az étvágyam:)

KMagdi írta...

Szia
De jo lenne megnyerni a konyvet :) A kommentelesnek en is orulok. Sok sikert tovabbi munkadban!

Unknown írta...

Szia Kata!

Nagyon klassz az új blogod, áttekinthetőbb mint a korábbi. Eddig is sokat inspirálódtam Tőled, csak így tovább! Sok erőt és kitartást hozzá!
Tami

Zita írta...

Szia!

Mindig is követtelek bárhol is voltál megtalálható :) Nagyon inspiráló vagy az ötleteiddel és a hozzáállásoddal az önmegvalósításhoz!

Zsuzsi írta...

Szia!
Sokat olvaslak, és tetszik az új külsőd! Piros kulcs? Azt nem tudom...
Sok sikert! Kőszegi Zsuzsi

J. Ivett írta...

Kedves Kata!

Anno a Kicsiház nagyon sok inspirációt adott mini lakásom kialakításához, így lettek szürkék a falak és plexik a fiókgombok. :) Nagyon furcsa volt végigkövetni a változásokat az életedben, stílusodban, hajszínedben :) és olvasni a sorok között. Ahogyan Te, és a blogod változott, úgy változtam én is....és kezdtem el kacsintgatni az ötletes ikea hackek mellett/helyett a designer darabok felé....:)

Mivel bízom a stílusodban, és az amazonról nem szeretnék rendelni :D, nagyon örülnék a könyvnek.

Puszi, és az új design-nak is nagyon tudok örülni, az a zöldség nem jött be, csak a tartalom tartott itt. :)

Üdvözlettel:
Ivett

blokk írta...

Szia!
Ez a könyv kihozta belőlem is a kommentet:) Gondolkodok a piros kulcson...elsőre azt jött be, hogy rímel a pinterest logora, de nem hiszem, hogy ez lenne. Piros => szerelem...hmm...nem tudom.

Llucet írta...

Szia Kata, nagyon jó lett az új blog külső és a tetőtér is :) Csak így tovább, gratula!

Genavy írta...

Szia Kata!
Jó ötlet ez a játék,így sokunkat írásra is inspirálsz,nem csak alkotásra.

Névtelen írta...

Ez az oildal sokkal jobb. A masik olyan semmilyen/rendetlen/fantaziatlan volt.
Anita

Lara írta...

Nemrég "szakadt a nyakamba" egy 18 négyzet méteres kis garzon, két szobával,egy fürdővel és előszobával. Enek minden előnyével és nyüglödésével. Igy most az van soron, hogy a lakásból otthon, az egyik szobából pedig konyha és étkező legyen. Habár vanak lakberendezői hajlamaim, de még nem igazán érzem a sajátomnak, az otthonomnak úgy ,hogy most különösen jól jönne ez a könyv.

mano írta...

Szeretem a blogodat, akárhová is kerül, akárhogy is néz ki! A piros kulcs is tetszik, és a sok DIY inspirációd még annál is jobban!
Örülnék a könyvnek, és örülök, hogy leírtam a fentieket!:)
Szép napot! Emese

syca írta...

Gratulálok a blogodhoz, nemrég találtam rá, de már az egészet átböngésztem, nagyon hasznos volt. Építkezünk, és ha minden jól megy, hamarosan lesz egy saját "barkácsszobám". Pont terveztem beszerezni a könyvet, részben az ajánlásod hatására...

Gerincre vágva írta...

Tudom, hogy ez nem a három kívánság, de tök jó lenne egyszer egy olyan poszt, amely a könyvek tárolására adna DIY-tippeket! :)

Névtelen írta...

gratula az egyre szépülö kicsi házhoz :)

Névtelen írta...

Kedves Kata!
Drukkolok, hogy szíved-lelked beletölthesd az új blog külsőbe :)
A könyv pedig szuper lenne!
Üdv, Bea3

Nina írta...

Szia Kata!

Sokkal jobb így, hogy nem kell regisztrálni:) Én általában a csendes olvasótáborhoz tartozom, de majd igyekszem aktívabb lenni, hogy érezd, itt vagyok, olvaslak, szeretlek. Neked köszönhetően antikoltam két éjjeliszekrényt, és fantasztikusak lettek, a szobám díszei, mindenki ledöbben, hogy saját munka! Köszönöm az ötleteket, várom a továbbiakat!:)

002es ani írta...

szuper, átlátható, vagány!

K. Réka írta...

Ssia Kata! Szép az új design, eddig is olvastalak, és ezután is foglak!!!

the melting pot írta...

Kedves Kata!

Örülök a blogodnak, mert rengeteg ötletet kaptam innen a tavaly lakásfelújításhoz, ill. mivel ez egy véget nem érő folyamat, még mindig rendszeresen böngészem az írásaidat! Hajrá, gratulálok hozzá!
Üdv
Annamária

edit írta...

nekem is nagyon jól jönne a könyv...és persze nagyon várom az új posztokat is :)

Névtelen írta...

hello,

én elsősorban a diy posztokért olvasom a blogot, szóval a jövőben is örülnék nekik. :)

Névtelen írta...

...en is csendes olvasod vagyok, de a jovoben igyekszem a kommentjeimmel is jelen lenni, es ereztetni, hogy szeretlek olvasni, es mindig nagyon varom az uj bejegyzeseket ! Nagyon nagy tehetseg vagy ! Sok sikert a tovabbiakban is ! Rebeka

másik anna írta...

hurrá

Catflower írta...

Szia, gratulálok az új arculathoz! Pont a blog.hu-ra váltás idején találtam rá a blogodra, azóta olvaslak és mindig kíváncsian várom, hogy milyen új ötletekkel jössz elő:)

Névtelen írta...

Szia Kata!

Méghogy tavasz, tegnap itt leesett 30 centi hó, ma reggel minusz 10 fokot mutatott a hömérö, tehát szerintem én érdemlem meg eme könyvescskét, ahogy elnézem, lesznek még takaróbabugyolált óráim hogy olvasgassak a kerttúrás helyett...

Csak így tovább, alkossál, írjál róla, én meg inspirálódok!

Timi

SanEva írta...

Kedves Kata!
Nagyon jó lett az új megjelenés, de én az előzőt is szívesen olvastam. Rendszeresen megnézem a munkáidat, egyszerűen azért, mert nagyon tetszenek.
Gratulálok,
SanEva

Kála írta...

Kedves Kata!
Házfelújítás előtt találtam rá először még a régi blogra, aztán az újra és most erre a legújabbra - azóta raktározom az ötleteket. Tetszik a design, de őszintén megmondom, hogy ha az ötletek egy sima txt formában jelennének meg - na jó, mondjuk néhány képpel -, akkor is szívesen olvasnám :-).

Dorina111 írta...

Szia Kata! Én is rendszeresen olvasom a blogodat, és alig várom, hogy megjelenjenek az új bejegyzéseid! :) imádom azt amilyen kreativitással saját magad teremtesz egy szépséget, és megmutatod, hogy igazából ha akar valamit az ember akkor nincsenek határok. Mi éppen lakásfelújítás kellős közepén vagyunk, ezért nagyon sok ötleted hasznosítani tudjuk. Csak így tovább!!! :)

ab írta...

Szia Kata!

Régóta követlek :) olvasom a blogodat, és persze fontos a külső is, de igazából a tartalom miatt tetszenek nagyon az írásaid. Sok inspiráló ötletet találok bennük. A piros kulcs is nagyon tetszik. Gratulálok mindenhez és csak így tovább!!!

mesrek írta...

Szia Kicsiházkata! Ahogy a csajokkal emlegetünk, mert emlegetünk ám! Gratula a dolgaidhoz!
Lenne egy kérdésem. Mostanában sok húsvéti dolog kerül elő. Honnan a túróból lehet hófehér tojást szerezni? Vagy az már festve van?
Köszi, ha tudsz válaszolni, ha meg nem akkor csak köszi az inspirációt!

Unknown írta...

Szia Kata!

Az előbb már azt hittem, hogy küldök egy megjegyzést, de úgy látom, nem ment át. Hátha ez igen!

Nagyon tetszik a blogod, és nagyon izgat a könyv!

Sjudit822 írta...

Igen, ez a nyitóoldal sokkal barátságosabb, pedig nem is szeretem a pirosat.

Flier Judit írta...

Én nagyon szeretem a fekete-fehér-pirosat együtt és blogspot-párti is vagyok, úgyhogy szerintem sokkal jobb így! A könyv pedig a legjobbkor jönne, épp egy lassan haladó lakásfestés-átrendezés közben kialakult téboly közepén ülök...

dekoráló írta...

Kedves Kata!

Imádom olvasni soraidat, nézegetni képeidet, csodás ötleteidet.
A blog külseje így is igazán megnyerő. Sokszor a kevesebb több. A lényeg, hogy te benne legyél.

További szép napot!

Fleur írta...

Inkabb kovetek, mint kommentelek, na de egy konyvert..szinte barmit :)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a kis narancssárga kulcs a fejlécben! és a könyvnek is nagyon örülnék :) köszönöm a játékot, üdv: manner

fruzsijunci írta...

a bútorfelújítós posztok a kedvencem illet a kárpitosok! Ezekkel én is elszoktam bíbelődni otthon, és mindig hálásak a felújított bútorkák :) Amúgy sokat tanultam tőled a felületkezelésekről vagy a festékek használatáról, köszönöm :)

Zsófi írta...

Szia Kata! Én is próbálkoztam a blogolással és pár hónap után feladtam, mivel nem jött elég visszajelzés és azt éreztem a 'falnak beszélek'. Becsüllek azért, hogy két gyerek és a költözés mellett is folytattad a Kicsiházat és remélem tudunk elég pozitív visszajelzést adni ahhoz, hogy ne hagyd abba az írást és a DIY-t :)

kata molnar írta...

Mint az élet minden területén, a blog arculat esetében is valósnak találom a mondást: A kevesebb több! Nekem nagyon tetszik a minimál fejléc kiegészülve a piros kulccsal. Így együtt, telitalálat.

Unknown írta...

üdv
viszonylag újabb olvasója vagyok a blognak, eddig csak face-en "követtelek", de most rendszeresen nézni fogok minden bejegyzést :)
meg neki is állok itthon is a renoválásnak :)
a külső nagyon tetszik, a kulcs motívum telitalálat :) nekem is lóg itthon egy régi pincekulcs, csak úgy, mert gyönyörű:)

ursula írta...

Szia Kata,
nem csak élvezettel olvasom a blogodat, de már meg is valósítottam ezt-azt az ötleteid közül, nálam ez nagy szó! :)
Kellemes az új dizájn!

Zsuzsi írta...

Nekem az előző jobban tetszett, de én nehezen váltok :)

Dominiák Ágnes írta...

Szia Kata! Mióta felfedeztelek magamnak újra elkezdtem álmodni. Bátorságot gyűjtök ahhoz, hogy egyszer azt csináljam, amit mindig is szerettem volna; merj önmagad lenni és önmagadért is lenni (ezt az anyukák néha elfelejtik)! - nekem ezt sugározzák a munkáid, akkor többet adhatsz másoknak is. Üdv. Ági

Anetti írta...

Kedves Kata! Nagyon szeretem, hogy mindent saját tapasztalataid alapján, egy teljesen amatőr, de lelkes olvasód számára is érthetően írsz le. Nem egy dolgot már én is megvalósítottam az új lakásunkban, köszönet az inspirációkért, útmutatásért. Az új blog dizájn pedig nagyon praktikus, átlátható. További jó munkát neked és várjuk a folytatást!:)

Impish írta...

Kedves Kata!!

Nagyon tetszik az új design, bár a "Katás" színeket nagyon hiányolom:))))
Csak így tovább!
Dombi Kriszti

Névtelen írta...

Szia Kata,

Köszönöm a rengeteg inspirációt%
Az új design is nagyon tetszik.

Üdv,
Henni

korall írta...

Még jó, hogy van Amazon. :-) Megjött a könyv, postával együtt 27 USD.

Unknown írta...

Szia! Örülök, hogy vagy és ilyen szépeket alkotsz. Nem rég fedeztelek fel magamnak, miután beszereztem a kincseimet, komódot, székeket, fotelt. Kérdés: tervezel közös műhely munkát?
Mert én mennék. Köszönöm, Anita

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips