2013/10/03

Tízezres nyereményjáték. Újra

Az úgy volt, hogy Orsi küldött nekem egy tök jó tízezres köszöntő képet, hogy lecserélhessem a kulcsos nyitó képet, és amikor cseréltem a képet, valahogy kitörlődött a nyereményjátékos poszt.
Felhívtam mindenkit, aki ért a bloggerhez valamicskét de senki sem biztatott: az a poszt az enyészeté lett.
Azt tettem, amit ilyen problémák esetében egy nő tehet: sírtam egy kicsit, majd megpróbáltam átgondolni, hogyan hozhatom helyre ezt a fatális pancser baklövést.
Nem a posztot sajnálom, mert az pont nem érdekes ráadásul bármi újra megírható, hanem azt a rengeteg kommentet, amit egy nap alatt nekem írtatok. Azokat a  kedves, olykor megható sorokat, amiket a blogomról írtatok!

De nagy levegőt véve, előállok a megoldással: először is elnézést kérek mindenkitől, aki eddig vette a fáradtságot és belépett a játékba, másodszor pedig mindenkit arra kérek, hogy játsszon újra! Elvégre még csak egy nap telt el az egy hétből!
Sőt, ha tovább akarom feszegetni, hogy vajon miért tette ezt velem a sors (vagy miért voltam ennyire béna) akkor magyarázhatom úgy is, hogy ez egy értékes nyereményjáték, amivel az elkötelezett olvasóknak szeretnék kedveskedni, ezért meg kell dolgozni érte. Elvégre nem egy szappanért játszunk!

Tehát megértéseteket kérve, induljon a második felvonás az igazán elkötelezett játékosoknak:

Köszönöm, hogy ennyien itt vagytok! Hogy megháláljam a folyamatos figyelmet szeretnék nektek adni valamit magamból, valami nagyon kicsiházasan hasznosat.

Ez pedig nem más, mint egy személyes tanácsadással egybekötött ingyenes bútorfelújító workshopon való részvétel!

A workshopról részleteket ITT olvashattok. Az időpontokról közösen egyeztetünk, a tanfolyamon mindenki saját felelősségére vesz részt. A tanácsadás budapesti nyertes esetében helyszíni, vidéki nyertesnél pedig online történik, fotók alapján.

Nincs applikáció, nincs regisztráció, nem kell lájkolnotok az oldalt (csak ha arra érdemesnek tartjátok) csak írjátok meg nekem (újra) hogy hogyan találtatok a blogra.
Kérlek használjátok a teljes neveteket a kommentnél.
A sorsolás jövő héten, október 9-én lesz, este hat órakor.
A nyertest a facebookon keresztül értesítem!

Köszönöm még egyszer, járjatok szerencsével, játékra fel!

168 megjegyzés:

Kata írta...

Újra Itt :)
Nagyon rég találtam a blogodra, a Facebook akkor még nem is létezett ;)
A blogodra emlékeim szerint másik blogról találtam ide.

Ismét köszönöm a lehetőséget ♥

Sinkó-Széles Kata

Névtelen írta...

Egy másik blogon ajánlották a Te blogodat. Szerintem az Otthonkomandó vagy a nemiskacat lehetett.
Üdv, és gratulálok! :)
Csengő Julianna

BenceIldije írta...

...akkor újra JELEN! :-)

Én az Otthonkommandóról keveredtem ide, amikor a DIY játékkonyhás posztot olvastam. Köztük volt a tiéd is. Egy ültő helyemben végigolvastam az egész blogot, egyik ámulatból a másikba estem, és tele inspirációval, lelkesedéssel álltam fel a számítógép mellől, ami az otthonunkat illeti. Te adtad meg a végső lökést, hogy elhatározzuk végre magunkat a konyhabútor felújítására festéssel (Otex forever!), már keresem a tökéletes "filléres vackot" a legcsodásabb gyerekkonyha alapanyagául, és iszonyatosan, hátborzongatóan boldoggá tennél, ha szakmai tanácsokat kaphatnánk tőled. :-)

Köszönöm a lehetőséget!
Szóró Ildikó

szantre írta...

Én már pontosan nem is emlékszem, az biztos hogy facebookon keresztül, amikor rákattantam a lakberendezős-diy blogokra, és aztán elkezdetem követni azt, aki tetszik, megnéztem ő kiket követ, és így tovább.. szuper inspirációs, nyálcsorgatós, álmodozós platform ez.

És külön öröm számomra, hogy a Lustanyu -> Éva magazin vonalon is többször Beléd futottam ;)

Szántai Réka

tormacsillus írta...

Hú, olyan régen volt, h már nem is emlékszem..2011 nyarán talán, vmit kerestem google-ben, úgy találtam meg a régi kicsi házat, azóta itt vagyok:)
Torma Csilla

Kata írta...

Én őszintén szólva nem emlékszem, hogy hogy találtam rád, de évek óta olvaslak.

Köszi a játékot!
Horváth Kata

Ladyemm írta...

Újra írom, és remélem ez meg marad,nem tol ki veled a technika ördöge. Régi lakásodban írt bejegyzéseid óta követlek, az a előző bejegyzésemet megtalálod az új szerzemények alatt. :)

Román Katalin írta...

Először az első Bosch kreatív táborban ismerkedtem meg veled és a blogoddal. Azóta pedig rendszeres olvasód lettem. Nagyon tetszenek a munkaid. Azóta én is túl vagyok pár bútor felújításán amihez az inspirációt és a bátorságot a munkáidból és a blogodból merítettem. :) További sok sikert kívánok!
Román Katalin

Névtelen írta...

Szia Kata!
Én sem emlékszem, hogy pontosan mikor és honnan.. valamelyik diy fb oldalról keveredtem ide, majd ragadtam itt.
A poszt törlése miatt pedig ne aggódj, biztos mindenki, aki szeret Téged, újra írni fog :)
Pethő Lilla

Melinda írta...

Már régóta itt vagyok, nem is tudom honnan érkeztem, talán egy ismerősöm lájkolgatott és úgy figyeltem fel az oldaladra! Szeretem az írásaid, munkáid, Nagyon szép szám a 10000 gratula, csak igy tovább! :)

Névtelen írta...

Emlékeim szerint egy másik DIY oldalról (talán a nemiskacat-ról) keveredtem át, amikor kitaláltam, hogy a szüleim egyik régi szekrénykéjét modernizálom, és beleástam magam a bútorfelújítós cikkekbe.
A szekrény még mindig elfekvőben, de az oldalon ittragadtam, nekiálltam visszafelé elolvasni mindent. Imádom az IKEA-t és a Comoi tavat. :)

Bogdán Zsuzsa

Bakos Veronika írta...

Pontosan nem emlékszem, de szerintem szörföztem a neten, lakber blogokat kerestem, olvastam az egyiket, onnan átjutottam egy másikhoz, aztán valahogy hozzád... rögtök első nap elejétől kezdve a jelenig minden betűt ki is olvastam végigkövetve így a fejlődést :-)

Névtelen írta...

Én az Otthonkommandó oldalán bukkantam a Kicsi Házra.

Strifler Gyöngyi

szilvikém írta...

Kedves Kata!

(Titkon reménykedve, hogy a kis malőr miatt esélyeim növekednek,) újra írom, hogy rég felfigyeltem a blogajánlókban erre, hogy Kicsi Ház, csak nem tetszett ez a név. Egyszer aztán mégis megnéztem a blogod, kezdve a mottóval. A grépfruitossal. :D Na, azóta vagy te nálunk a grépfruitos csaj, így tárgyalunk rólad az urammal...Nem csak a szerethető, stílusos otthon, a vagány ötletek, tanulható fortélyok miatt olvaslak azóta. :D Újra ne orrolj meg rám, de a lényeghez tartozik: olyan természetességgel osztod meg, amid van, hogy ezért is olvaslak. A természetességed számomra azt jelenti, hogy a dolgokat (mivel két lelked nincs, így gondolom a személyeket,) nem birtokolni akarod, hanem szenvedéllyel és szeretettel közelíted. Tiszteled bennük a grépfruitot. Nekem ezért is érdemes ide jönni. :D Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sasvári Szilvi, a Tóthné :D

Eszter írta...

Már nem emlékszem, olyan régen történt

Patália írta...

Nem tegnap volt, de az rémlik, hogy láttam egy fotót az antikolt padlódról, ami ugye, az egyik gyengém. Megnéztem a blogot és itt ragadtam tanulni, gyönyörködni, nyálat csorgatni:)
Emese

happyday írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
padlizsan írta...

Ha jól emlékszem gyerekkonyha kapcsán találtam a blogodra.
Fehér Ágnes

eszterlanc írta...

Már nagyon régen követem a blogot, nem is emlékszem pontosan hol találtalak, talán goole...a lényeg, hogy hajráá!:)

happyday írta...

Szia Kata!

Egy ismerősömnek alakítottál át egy bútort, ő mesélt Rólad és a blogodról. Azóta rendszeresen olvaslak. :)

Üdv: Máthé Mónika

Névtelen írta...

Talán a Facebookról találtam a Kicsi ház blogodra, és már első nap teljesen lekötöttek a bútor átalakításaid. Tőled kaptam kedvet és bátorságot, hogy nekiálljak egy régi is asztal felújításának, amit a férjem mindenképpen ki akart már hajítani. Megmentettem a leírásaid alapján. Ezt külön köszönöm neked! A mai napig szeretem az írásaidat és már a nagylányom is készített egy lámpát a videód alapján. :)

Kis-Herczegh Csilla

Veronika írta...

Kedves Kata!

2011 őszén, az új albérlet berendezéséhez inspirálódtam a netet böngészve...és akkor akadtam rá a korábbi kicsiházra és gyönyörködtem és azóta is... :)
További sok kreativítást!
Beke Veronika

Soltine nagy krisztina írta...

A fonal lámpa elkészítése kapcsán találtam Rád :-)

PS írta...

Szia!
Én azt hiszem éppen bútorfestési és felújítási praktikákat, valamint Annie Sloan után keresgéltem a neten, mivel hamarosan szeretnék belekezdeni a "mesterség" elsajátításába, és emlékszem, a blogodat böngészve ámultam, hogy rajtam kívül van más is Svédországon kívül, aki király dolognak tartja a fehér padlót! :D
Szóval így volt ez...
Üdv, Sütő Réka

Unknown írta...

Kedves Kata,

tavaly kezdtem blogolni és te voltál az első (és akkor még egyetlen) aki shabby chic technikáról írt Magyarországon.
Bár azt azóta mesterfokon űzöm, de folyamatosan követlek hisz minden egyes posztodban ott az inspiráció. :)
Köszönjük!

Üdv, Munzáth Bianca
(Bluer Design)

Eszter írta...

Szia!

Elég rég volt, csak halványan rémlik, hogy bútor-tunningolás témakörben keresgéltem és a Google-on elsők közt találtam meg a blogod, aztán napokig abba sem tudtam hagyni az olvasását...:)

Üdv, Tormássi Eszter

Névtelen írta...

Szia Kata, a Vintagebazaar.hu-ról keveredtem az oldaladra, és már vettem a bátorságot festeni egy 3szög falat a fiúk új szobája mintájára :) remélem, hogy találkozunk a bútortuningon. Hajrá, és még sok csodálatos alkotást kivánok és még 10 ezer olvasót :)
puszi
Győri Adri

Unknown írta...

Kedves Kata!
A napokban találtam rá a blogodra, miközben az interneten kutattam hasznos információk után festéssel, bútor felújítással kapcsolatban. Azóta függőd lettem, Facebook követőd. Ennyi hasznos és csodálatos dolgot egy helyen ritkán találni. Lomtalanításkor mindig rátalálok valami csodára, mosta tőled kapott információkkal szebbé varázsolom az életüket. Köszönöm szépen! További sok sikert! Gréta

Petra Tkalcec írta...

Azt hiszem oheedoh-on lattam az ikea szekes jatekkonyadat, es rajottem, hogy magyar a keszitoje...irtam is rolad a blogomon.

Névtelen írta...

Szóval újra. :)

Még a régi kicsi házas időben találtam rád, az akkori stílusod közel áll hozzám.

Murár Edit

Rea írta...

Az otthonkommandó írt rólad, én pedig a blogodon ragadtam :-) Márki Rea

Névtelen írta...

Szia Kata! A fonal lámpa volt a bűnös:) szuper jó ötlet és azóta is a követőd vagyok! Jantyik Judit

SomAndi írta...

Én egészen pontosan tudom, hogy hogyan találtam meg a blogodat. Az antikolás rejtelmeibe ástam be magam, egy asztalos oldala után a tiéd volt a következő. Rögtön utána neki is láttam, és azóta már számtalan bútort festettem le, át, meg...:-))

Unknown írta...

Az IKEA HACK jelszóra dobott ki a google :) a dupla rast hack bejegyzésed szerelem volt első látásra! Azóta is napi szinten gyűjtöm az inspirációt. Még nem léptem a tettek mezejére, de már nem kell sok bátorság, hogy megálmodjam és kivitelezzem a 7 hónapos csodakislányom szobácskáját :)

Erika írta...

Én már nem emlékszem, hogy találtam rá a blogodra, de azóta folyamatos olvasód vagyok. Nagyon inspirálóan hatnak rám a munkáid, és nagyon szeretem ahogy írsz a munkáidról.

Heizer Bianka írta...

Beírtam a gugliba, hogy "konyhabútor festése" és Te voltál a 2. találat. Én pedig rendszeres olvasó lettem.
Heizer Bianka

Névtelen írta...

Szia,

gyerekkonyha, ikea-hack vonalon erkeztem, es bar nem alltam meg neki a megvalositasnak, gyujtom az otleteket, ugyhogy ne hagyd abba:)

Gaál Judit

Névtelen írta...

Szia Kata,

Pontosan nem emlékszem, de már az "előző" blogodnak is rendszeres olvasója voltam.Már több, mint 2 éve tervezzük, hogy elköltözünk és tovább lépünk és ehhez keresek-kerestem folyamatosan inspirációkat, valahogy így találtalak meg, és rögtön el is mentetelek a kedvencek közé!:)

Welhammer-Mezey Henni

Irisz írta...

Hüha már nagyon rég volt és még böven a kicsiház épülése környékén... Azt hiszem a cementlapok után keresgéltem a neten amikor rádbukkantam :) köszi a sok-sok tanácsot/ötletet!

másik anna írta...

szia, röstellem, de fogalmam sincs. magamat ismerve valamiről keresgélhettem a google segítségével a neten, ez a blog is a találatok között lehetett, aztán akkor elkezdtem olvasni.
másik anna

area írta...

én a egy éve vagyok facebook- on és ott találtam Rád.most pedig éppen szekrény felújítással küzdök :)
fülöpné n. andrea

Anita írta...

Első gyermeken születése előtt nézegettem lakber oldalakat, valaki ajánlotta a blogot és azóta itt ragadtam.
Tavaszi A.

moes írta...

Én személyesen ismertelek előbb, aztán láttam a facebookon a blogodat.

Sándor Éva írta...

Több helyütt belefutottam a nevedbe és a blogod linkjébe. Egyszer végül rá is kattintottam, hogy megnézzem mi ez a nagy fejhajtás körülötted. Nos, hát ott ragadtam a blogodon és minden cikkedet elolvastam az első betűtől az utolsóig. Megértettem a felhajtás okát. :)))

Sokat inspirálódtam Tőled, amiért nagyon hálás vagyok. Ma már magam újítgatom fel a bútorainkat és nagyon élvezem. :)

Gabcsi írta...

Hát akkor újra :)
Egy másik blogról jutottam ide, miküzben az után kutakodtam, hogyan tudnám élhető otthonná varázsolni a lakásunkat. Azóta is olvaslak minden nap. Egy panziónk van Balatonfüreden épp nagy fáb vágom a fejszémet mert kitaláltam hogy 10 szobát kell valahogy izgalmassá tennem, ehhez nagy segítség a blogod! Köszönöm.

Hollik Gabriella

álmoDÓRA írta...

Szintén gyerekkonyhát kutatva leltem Rád. Akkor segítséget kértem az átalakítandó szekrény festése ügyében, éééés kaptam, így azóta Micinek is szuper Minikonyhája van! Azt a segítséget és a rengeteg inspirációt amit a blogod ad KÖSZÖNÖM!
Dóri

lill írta...

Jelen! :)
Nem emlékszem, mikor és hogyan kerültem ide. Valahol a neten láthattalak meg. Nagyon szeretem a blogodat és rendszeresen olvaslak. Szeretem amit csinálsz, ahogy látod a dolgokat, szeretem az ötleteidet és azt még jobban, hogy meg is valósítod őket és azt is ahogyan és amilyen igényességgel teszed. Egyszóval én köszönöm neked :)
Laczkó Ildikó

Névtelen írta...

Az én történetem kicsit szürreális. Egy reggel - nem is olyan régen - anélkül kerestem rá a google keresőben arra, hogy "kicsi ház blog", hogy bármilyen emlékem lenne róla, hogy ezt hol hallottam, honnan tudtam, hogy van ilyen. Mintha megálmodtam volna:)
De azóta lelkes olvasó vagyok, minden nap kattintok, hogy van-e új post. Szóval ittragadtam. :-)
Gratulálok a színvonalas írásokhoz!!
Szőke Zsófi

Juhász Réka írta...

Szia Kata!

Szőnyegekkel kapcsolatban kerestem információt a neten, mikor sokadik google találatként a te egyik szőnyeges posztodat megtaláltam. Olyan klasszul volt megírva (és nem mellékesen olyan szép volt az az öreg szőnyeg), hogy kedvem lett kicsit maradni a blogodban és körülnézni. Azóta itt vagyok!

Juhász Réka írta...

Ja, azt elfelejtettem odaírni, hogy Juhász Réka vagyok (az iménti szőnyegkeresőként blograakadó)

Névtelen írta...

Szia,

Lakberendézessel kapcsolatban olvasgattam és valahol valaki - sajnos már nem emlékszem ki - hivatkozott rád. Érdemes volt rákattintanom, mert ezt a blogot megjegyeztem, olvasom, tetszik. Múlt héten lomtalanitás volt nálunk, és majdnem haza is hoztam egy asztalt arra gondolva, hogy innen kiokosodva sikerül majd új felújítani, de a párom meggyőzött - teljes joggal - hogy a pici garzonból mi is megszabadulni igyekszünk a fölöslegtől, így ez még nem az a hely. Úgyhogy egyelőre csak olvasgatok, de biztosan lesz továbblépés a gyakorlatra is.

üdv
Czegő Tündi

Unknown írta...

Szia Kata!

Kicsi Házat kerestem a neten...
Hát így lettem ,,követő" :))
További sikereket a munkádhoz!
Üdvözlettel: Koránné S. Annamari

Unknown írta...

Ha egészen őszinte akarok lenni, már halvány lila lövésem sincs már, hogy hol vagy hogy találtam a blogodra, csak azt tudom, hoyg egy egész délután böngésztem, aztán még egy délután, meg még egy délután...És az is tény, hogy itthon már úgy beszélünk Rólad, mint valami ismerősről :D (Mesélek valamit a férjemnek, és mondom, hogy tudod, a kicsiházas Kata :D )

Szóval örülök, hogy van blogod, hogy újra van blogod, bár jobban örülnék, ha minden nap lenne egy lakberendezős poszt (persze a saját otthonodból, mert az benne a pláne :)) )
remélem nyerek! :))

További minden jót, még sokszor tízezer olvasót :)
Üdv, Tamara

Bendóné Rozovits Natália írta...

Szia! Én a Borarti oldalról kerültem hozzád, nem emlékszem , mikor de nagyon szívesen olvasgatlak szabadidőmben, és remélem egyszer nekem is lesz merszem ahhoz, hogy azt csináljam ami ekkora örömet tud nyújtani nekem.
Üdvözlettel: Bendóné Rozovits Natália

sznuppancs írta...

szia!
én az éve elején egy másik blogon keresztül találtam rád,annyira megtetszett,hogy kb. egyszerre elolvastam az egészet, itt ragadtam, azt a másik blogot azóta nem nézem. :)
hevesi viki

Szandra írta...

Szia Kata!
Az inspiraciok.hu-n volt egy videó a fonál lámpa készítésedről. Nagyon jópofának tartottam és ezért kerestem meg az oldalad. Az meg külön öröm volt számomra, hogy itt találtam meg a megoldást a „hogyan fessünk laminált bútort” problémámra. Azóta is lelkes olvasód vagyok. :D
Ruha Szandra

Ildi írta...

Kedves Kata!
Már nagyon rég volt... Úgy emlékszem, egy barátnőm mesélt arról, hogy van egy lány a neten, aki régi, lerobbant bútorokból készít mindenféle szuper dolgot. Rádkerestem, aztán itt ragadtam. :)

Unknown írta...

Kedves Kata,
bútorfelújításról szóló cikkeket kerestem a neten.

Üdv

Kovács Éva

Névtelen írta...

Kedves Kata,

Panyi Zsuzsi blogjáról találtam a tiédre, és biztosan több mint egy éve rendszeres olvasóddá váltam. Nagyon tetszenek a munkáid, írásaid. Ez az én kis kikapcsolódásom itthon, a három pici gyermekem mellett. Egyelőre csak szemlélődök, de úgy érzem, lassan eljön már az én időm is! :)
A tanfolyamodon szívesen részt vennék, kezdettől kacérkodom a gondolattal, hogy végre belevágjak a bútorokba! :)

További sok sikert,
Furtenbacher Adrienn

viksi írta...

A régi kicsházas fiú szobát találtam meg. Emlékszem az éva magazinos munkáidra is.

Névtelen írta...

Szia Kata!
Én a Fb-ról értesültem Rólad, egy barátnőm lájkolta az egyik írásodat.
Azóta itt ragadtam és alig várom, hogy meglegyen az új házunk, amit bútorozhatok.
Gáspár Móna

Unknown írta...

Egy barátnőm osztotta meg, a régi kicsi házas beépített szekrényedet! Már kép alapján imádtam, stílusos volt,praktikus, és gyönyörűűű. Aztán onnan már beszippantottak a képek, a hangulat, az ötletek, és ahogy mindezt leírtad. Nem csak letöltött képekről tudtuk (VÉGRE) hogy igenis, kicsiből is össze lehet hozni. A kis konyha is lehet szép, és a kevesebb néha több! Szóval azóta más szemmel keresgélem az Álomházunkat.
(Sisákné Weeber Orsolya)

Gyöngyös írta...

Meg a regi kicsihazas idoszak legelejen, mikor az acsokkal bajlodtatok. Mi is nemreg vettuk meg a mi kicsihazunkat es a mesterek azota sem konnyuek, pedig nem is a legolcsobbakkal kezdtunk... nagyon szeretek olvasni, mert az izlesunk sok mindenben hasonlo. Sok sikert a tovabbiakban is.

Csiszar Gyongyi

Kinga írta...

A facebook a hibás... De király ez a blog!
Beliczai K.

Névtelen írta...

Szia Kata!
Mindig is vonzódtam a lakberendezéshez, az ízléses, karakteres, egyedi dolgokhoz. Évtizedek óta megveszek ilyen témájú kiadványokat, újságokat. Most, hogy a munkaerőpiacon befejeztem aktív pályafutásomat, keresem azt az elfoglaltságot, ami örömöt okoz számomra, és lám-lám.... Az interneten is a lakberendezéshez, szép tárgyakhoz kapcsolódó oldalakat kedvelem és keresem. A régi bútorok felújítása, új köntösbe való öltöztetése egy játék is egyben, miközben igenis alkotás! Határozott elképzelésem, hogy kipróbálom magam ezen a területen, túllépek a gyönyörködésen, és ez az általad is képviselt stílus áll hozzám a legközelebb. Valahogyan a hasonló oldalakat böngészve jutottam el Hozzád, minőséget produkálsz, tetszik, gratulálok, sok sikert! Üdvözöllek: Gaál Zsuzsa

Impish írta...

Nem emlékszem, hogy jutottam ide, az biztos, hogy a neten keresztül (kereső, másik blog valami ilyesmi), kb akkor amikor az első házat vertétek szét:))))
Dombi Kriszti

Unknown írta...

Szia Kata,
Nemrég költöztem családi házba, és a netet kutatva akadtam a blogodra. Családi házba költöztem a gyerekeimmel, de pénzünk már nem maradt új bútorokra. Korábban külkereskedőként dolgoztam, sokat utaztam, többek között Angliában is. Szerencsém volt látni jónéhány vidéki otthont, melyek már akkor megfogtak nyugodt stílusukkal, sok régi tárggyal, öreg fa bútorokkal, kézimunkákkal. Már akkor elhatároztam, hogy majd egyszer, ha megtehetem, ilyen stílus szerint fogom berendezni a saját házamat.
Aztán idén augusztusban úgy alakultak a dolgok, hogy költöztünk, panelből egy családi házba. Néhány dolgot vettem az IKEÁ-ból, barátoktól kaptunk egy franciaágyat és egy matracot, a többi a saját bútorunk, melyekkel próbáltam berendezni a tereket. Úgy gondoltam, itt az idő a régi álmom megvalósítására. Kevés pénzből, használt bútorok felújításával fogom a saját ízlésem szerint berendezni a házat. Egy pár házzal arrébb az udvaron láttam két széket és egy asztalt, valamint egy fogast, melyeket összesen 6 ezer forintért megvásároltam. Az úr szívesen adta a bútorokat, és hozzátette: becsüli, hogy egy hölgy fogja saját kezűleg felújítani ezeket a darabokat. Sajnálta őket, és mégis örült, hogy majd új életre kelnek. Miután hazacipeltem a pókhálós, poros kincseimet, a keresőbe bepötyögtem, bútor felújítás házilag.. Az oldalak nézegetése közben akadtam a Kicsi Ház blogra, amitől teljesen fellelkesültem. Rájöttem, hogy nem vagyok egyedül a hóbortommal, sőt, vannak, akik jóval előttem járnak. Belefeledkeztem a bejegyzések olvasásába, a képek nézegetésébe. Mindez pár hete történt. Megtaláltalak a Facebook-on is, így találtam rá erre a nyereményjáték felhívásra.
Tervezem még, hogy saját kezűleg egy ágyvéget is készítek. A Schabby Chic stílust ismertem, bár nem tudtam, hogy neve is van. Ezt is a Kicsi Ház oldalán olvastam először. Ennek hatására most a saját magam által varrt rózsás, fehér és rózsaszín ágyneműben alszom. Az öreg bútorok felújításához még nem fogtam hozzá, de már alig várom, hogy legyen időm elkezdeni.
A bloghoz gratulálok, nagyszerű, olvasmányos, életteli, hasznos és szórakoztató. Én biztos, hogy az olvasód leszek a jövőben is!
üdvözlettel,
Mózes Ildikó

Rebeka írta...

Akkor újra...:) Wekerleiként szájhagyomány útján jutottam a blogodra, anno.... a Bortár-virágboltban hallottam Rólad, azóta is kíváncsian és örömmel olvaslak. Gratulálok a 10000-hez!

Névtelen írta...

Kedves Kata!

Sajnos már nem emlékszem (talán egy képet láttam meg vagy a bútorfelújítás témában böngésztem), de azt hiszem blogok között vándorolva jutottam el még a régi Kicsi Házba, ami rögtön megfogott, és azóta is rendszeres olvasód vagyok. Nagyon tetszik az a bátorság, állhatatosság és kreativitás, amivel belevágsz egy-egy projektbe. :-)
Dobay Orsolya

Ági írta...

Talán egy másik blogról találtam ide, és azóta követlek rendszeresen :)
Sztraka Ági

Névtelen írta...

A facebookon találtam rá az oldalra :) BDóra

Eraanyu írta...

Szia Kata!
Én az előző oldaladról követtelek ide, oda pedig a barátnőm küldött.:-)
Még sosem mertem belefogni nagyobb lélegzetű átalakításba bútor ügyben, de most nagyon jól jönne a segítséged!
Szabadulnék a háló-nappalink retro szekrénysorától, de az Uram ragaszkodik...így marad az átalakítás.
Szóval most szorítok, kivételesen magamért, hogy nyerjek!
Szeretettel Eraanyu
Tóth Erika

Sebestyén Zita írta...

Szia Kata!

Én már nem igazán emlékszem, hogy hol találtam rá a blogodra, de azt tudom, hogy 1-2 bejegyzést olvastam a régi kicsi házról, és utána már gyorsan jött is a nagyház :)
Így inkább ezt a házat ismerem.
Természetesen azért bele lapozgattam azokba a bejegyzéseidbe is:)
Azóta minden bejegyzésed követem, és már rég gondolkodom a workshopon való részvételen.

Nagy Éva írta...

Szia Kata!
Otthon elkészíthető lámpaburát keresgéltem,mert sehogy sem találtam üzletben nekem tetszőt a fiaim szobájába.Így akadtam a fonalas videódra,onnan pedig a blogra.A múlt héten kezdtünk bele a párommal egy dohányzóasztal készítésébe,amiből csak a lábak voltak meg,a dédi padlásán akadtunk rá.Repedtek,kopottak ahogy kell,de gyönyörűek.Ezt csak az egybeesés miatt írom,az utolsó posztodra utalva.Hű követőd:)
Nagy Éva

Pogi írta...

Szia Kata! Nekem a baratnom ajanlotta az oldaladat, es azt hiszem azota Kicsihaz fuggo lettem. :D lelkesen kovetem a torteneseket a blogo, vissza-vissza nezegetem ha szuksegem van ra, es oszinten szolva a stilusodat is nagyon szeretem! Hatasodra belekezdtem egy kis konyhaszekreny felujitasba ( egesz jol haladok vele) sot a lomtalanitasbol hazahurcoltam egy erdekes kis fiokos ladat amia kovetkezo projektem lesz. De itt varakozikegy massziv Varia szekreny is...szoval tele vagyok otlettel es lelkesedessel...es ezt neked is koszonhetem. Picit meg benazok, de kitarto vagyok! Koszonom a jo otleteket es meg nagyon sok sikeres atalakitast es sok jo megosztando otletet kivanok neked, nekunk! Szeretettel: Pogany agi

Névtelen írta...

Az egyik lakberendezõs blogról jutottam hozzád, akkor még a kicsi házból írtál, este volt amikor rádtaláltam, és emlékszem, hogy éjjel kettõ utánig olvastam visszafele a posztokat és még mindig nem értem a végére :-) másnap reggel a blogoddal kezdtem a napot és amikor sikerült a legelsõ mondatot is elolvasnom tervekkel tele álltam fel a székrõl, azóta is mindent átfestek :-) attól a naptól kezdve követlek és gyermeki kiváncsisággal várom az új posztokat. Nagyon köszönöm a sok hasznos információt, és még sok 10000-et kívánok! Fodor Rebeka

Unknown írta...

Immáron négy éve, hogy összeköltöztünk a párommal, jobban mondva én ide hozzá. Mikor kezdtem már magam itthon érezni, terveztem mit hogyan alakítanék, hogy az egykori legénylakásból egy családi fészekké változzon a kecó. A netes kutakodás közben bukkantam Rád, kedves Kata. Már volt egy jó pár bejegyzésed akkor, de a Kicsiház még korántsem volt kész. Mint egy jó könyvet, alig bírtam letenni az egeret a jobb kezemből; csak olvastam és faltam a fotókat.


Névtelen írta...

Immáron négy éve, hogy összeköltöztünk a párommal, jobban mondva én ide hozzá. Mikor kezdtem már magam itthon érezni, terveztem mit hogyan alakítanék, hogy az egykori legénylakásból egy családi fészekké változzon a kecó. A netes kutakodás közben bukkantam Rád, kedves Kata. Már volt egy jó pár bejegyzésed akkor, de a Kicsiház még korántsem volt kész. Mint egy jó könyvet, alig bírtam letenni az egeret a jobb kezemből; csak olvastam és faltam a fotókat.

Somogyi Tímea

nicky írta...

Valahogy úgy kezdődött, hogy nézelődtem a neten és egyszer csak itt találtam magam nálad, a Kicsi Házban. Nem régóta - nagyjából május óta - olvasom a blogodat rendszeresen, ahogy időm csak engedi és szemezgetek a jobbnál jobb ötletek, megvalósítások között. Remélem, hogy ha majd mi is "kicsi ház" tulajdonosok leszünk, akkor sok ötletemet sikerül majd megvalósítanom a "segítségeddel"!
Addig is olvasok, visszaolvasok és elraktározom jól a sok jótanácsot!
Üdvözlettel: Kállai-Miszlai Nikoletta

Névtelen írta...

Szia! A facebookon találtam rád, egyismerősöm megosztotta vagy lájkolta egy képed, ami tetszett. Órákig a blogodon lógtam és azóta is sűrűn visszanézek.
Van egy gyönyörű vaterázott neobarokk szekrénykém, aminek rendbehozatalához nem mertem/tudtam még nekikezdeni azóta sem, no de majd a nyeremény után! :)
Üdvözlettel:
M. Kristóf Barbara

Nagy Tímea birge írta...

Már nem is emlékszem, hogy jutottam ide, de az biztos, hogy még a Wekerlés korszakában volt a Kicsi ház és született wekerleiként naná, hogy végig kellett olvasnom az egészet! Kíváncsi voltam, hogy mit tudsz kihozni a híresen rossz elosztású wekerlei lakásból és tetszett!

Névtelen írta...

Az Éva magazin adta közre a munkáidat és a bloggodat azóta nézem olvasom és próbálkozom én is új arculato adni a bútoroknak!
Köszönöm szépen : Nádai Kinga

Ági írta...

Ne haragudj de én sem emlékszem hogyan és mikor találtam rád, de arra igen, hogy itt ragadtam és hűséges vagyok azóta is hozzád. :-)

Sok sikert (a kommentek megtartásához is...)

Frankó Ági

Zsuzsanna írta...

Kedves Kata!

Facebook-on találtam rá a blogodra, ismerőseim által. Pár hónapja, tehát még viszonylag új vagyok itt. Nekem a legvonzóbb az újrahasznosítás.
A bútorfelújítás nálunk is aktuális, mert a szüleimnél több retro szekrény is van. A nyereményt mégis egy barátnőmnek adnám, aki nagyon lelkes a témával kapcsolatban.

További jó munkát kívánok!

Névtelen írta...

Kedves Kata! A Juditu blogról találtam ide, de még évekkel ezelőtt! Nagyon örülnék a workshopnak, pedig általában nem mozgatnak meg a blogos ajándékok, de ezt most szeretném megnyerni!

Horváth Ágnes

Virág írta...

Kedves Kata!

Fotelfelújítással kapcsolatban guglizódtam ide hozzád:)
Üdv,
Réti Virág

korall írta...

Én régebbről ismerlek, még "előző életedből", eléggé meglepődtem, amikor rátaláltam a blogodra kb. 3 éve...
És minő véletlen, engem is érdekel az átalakítósdi, sokszor puskázom is tőled, vagy új ötletem születik a Te ötleted alapján. :-)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Körülbelül egy hónapja akadtam rád.Imádom a lakberendezést,így a facebookon rengeteg kedvenc lakberendezási oldalt kedvelek.Talán az Otthonkommandó vagy a Nemiskacat oldalról tévedtem ide.Azóta lelkes olvasód vagyok.

Névtelen írta...

Kedves Kata!

Egyszer régebben a "gugliban" kerestem a bútorfestésről,s kiadta a blogodat. Elolvastam visszamenőleg az összes posztot, sőt a hozzászólásokat is! Akkor még egy másik 'kicsi házban' voltál, most is követlek, csak úgy is, olvasom a történéseket! Nagyon sok ötletet adtál, s kedvet is a munkához!
Minden jót kívánok!Legyél továbbra is nekünk!
Talán Kati

kertkucko írta...

Kedves Kata!

Köszönöm ezt a Blogot, mert azóta hogy a facebook-on rátaláltam, már tudom hogy tegyem szebbé a nappalinkat:)

Páricsi-Réz Barbara
olvasó

Józsa Fruzsina írta...

Kedves Kata!

Én anyukám révén jutottam el a blogodhoz és azóta együtt olvassuk a bútorkalandjaidat és gyűjtjük a bátorságot a sajátjainkhoz.

Fruzsi

Névtelen írta...

Akkortájt költünk új lakásba(3,5 éve), amikor a másik blogod kezdted, én a kezdet kezdete óta olvaslak, akkor talán 2-3 bejegyzés volt még csak:) Végigkövettem ami a régi házzal történt, most pedig az úja csodálom-vagy épp nem értek egyet:)
Néhány ötleted megvalósult kicsit átalakítva nálunk is, pl. kalocsai mintát szegeltem a mosdó ajtajára, vagy megtetszett a vállfa ötlet, és Gyulának is került munka:)
Sok sikert a további blogoláshoz,
Salamon Zsuzsanna

Névtelen írta...

Még a régit néztem, a szegecselt komód óra rendszeresen ill. visszamenőleg! Üdv. O.Judit

Ács Kata írta...

Kedves Kata,
ötletkeresés közben találtam rá a blogodra, azt nem tudnám megmondani pontosan mikor. De azt igen, hogy mi jutott eszembe, mikor betöltött az oldal. Az Oscar Wilde-os bemutatkozó szöveg csúcsszuper! Mikor elolvastam, arra gondoltam, húúú ez tuti jó oldal lesz! És a megérzés bebizonyosodott :)
Egyébként a mai napig is átfutom a fenti sorokat, és mindig azt érzem, hogy nagyon klassz dolgot fogok alkotni és nem lesz családi ramazuri a hazahordott kacatjaimból :D
Köszönöm szépen, hogy van ez a blog, rengeteget tanultam Tőled.
Ács Kata

Szittner Juli írta...

Nagyon régen benne vagy a blog olvasómban, már nem is tudom mi rántott be, egy másik blog, vagy index címlap... de maradtam, mert szuper jó!!

Unknown írta...

Kedves Kata!
Felújításokról kerestem tapasztalatokat, amikor a blogodra akadtam! Azóta hűséges követőd vagyok!;)
Tarkó Detti

Szani írta...

Szia! Az inspiraciok.hu oldalon találtam rá az oldaladra, azóta rendszeres követőd vagyok. Minden nap feljövök rá, hátha írtál valami újat! :)
Vénné Szmetana Alexandra

Abigél írta...

Még 2011-ben más blogról jutottam ide. :) Kb. 1-2 nap alatt átnyálaztam mindent. :)

Gellért Viktória

Jakab Ivett írta...

Kedves Kata! :)

Nagyon-nagyon rég már, hogy az oldaladra találtam, az első munkád ami megfogott az a fonalból gömblámpát videó volt, azóta is tervezem a megvalósítást.....:) Egy hosszúra nyúló éjszaka alatt elolvastam az összes bejegyzésed, majd havi rendszerességgel néztem vissza új posztokért, aztán meg agyon örültem a facebook oldalnak ami "szól" ha valami megnéznivalód van. :) Csak így tovább, jó a tízezerből egynek lenni!

Üdv. és puszi
Jakab Ivett

Somogyi Viola írta...

Kedves Kata!

Lámpabúrákat akartam a lakásomba, de a boltiak nem tetszettek, és drágállottam is őket. Miközben ötletek után kutattam, találtam rá az oldaladra, azóta figyellek :) Meg is csináltam a fonalgömbös lámpát, bár én keményítőt használtam és strandlabdát.
További jó munkát neked, és köszönöm az inspiráló ötleteket.

Somogyi Viola

Névtelen írta...

Kedves Kata!
Nos, én sem tegnap óta olvasom a blogod, s azóta számtalan remek ötletet, anyagot, festéket stb.-t láttam Nálad, aminek nagy hasznát vettem. Legutóbb pl két csodaszép éjjeliszekrénye felújításánál.
Köszönöm Neked!
További boldog alkotást kívánok.
Fleisch Edina

Unknown írta...

Több, mint két éve, hogy megszületett a kisebbik lányom. Azóta családi házra vágyunk, de kellett valami inspiráció. Újat? Felújítandót? Én hamarabb megcsinálom, mint a férjem, de... egy nő...?
Egy éjszaka alatt majd minden bejegyzést elolvastam, szépen időrendben. Azóta meg naponta benézek.
Házunk azóta sincs még sajnos, de a család már beletörődött, hogy a kívánságlista bővült egy műhellyel :) S a barkácsképek közé a szülinapomon megérkezett a deltacsiszoló is...
Farkas Anita

Unknown írta...

Kedves Kata!

Én egy másik blogról keveredtem hozzád, azóta folyamatosan olvasom. Naponta várom a friss bejegyzéseket. Viszont hiányolom, hogy a workshopokról nem készül beszámoló. Ha már nem tudok résztvenni, jó lenne látni az alkotásokat.
Németh Andrea

Unknown írta...

Szia Kata! Én beírtam a gugliba, hogy "antikolás" vagy valami ilyesmi, és a régi ház padlós cikkét hozta fel.. hát így. :) Szendrődi Enikő

Unknown írta...

Szia Kata!

szerencsére sok jó ízlésű ember vesz körül. facebookon szerette valamelyikőjük az egyik posztodat, amibe én is belelestem, és hát bele is estem :-)) azóta rendszeresen szeretlek én is itt is, fb-n is.
Kövesd Dóra

dna írta...

Én a facebook-on keresztül találtam rá erre a blogra. :)
Teply Edina

Pgabor69 írta...

Hű, még valamikor, amikor a régi Kicsi Házat alakítottad találtam rád, ha jól emlékszem egy másik blogon ajánlottak... talán. A lényeg, hogy olyan voltál, hogy olvasni kellett, minden nap "rákattintani" - mi történt, hogy alakul a ház... A férjem már nevetve jött a géphez: "Már megint KICSIHÁZAZOL?" Aztán csinált nekem egy gyorsbillentyűt... :-) Azóta a családi, baráti körben "terjesztelek", s tudom, többek olvasnak azóta is. Kommenteket nem nagyon írtam, vagy névtelenül (mindig elfelejtem a jelszót, s nem tudok bejelentkezni..., de ennek ellenére minden bejegyzésedet, felújításodat követem, szeretem, amelyik nagyon tetszik, magamévá teszem. Köszi! Így tovább! Pintér-Kiss Viktória

RedCountyByKingaBodnar írta...

Drága Kata! Szerintem az első követőd voltam, lehet, hogy a második? :-D
Azóta kicsit elsodródtam, de még mindig szemmel tartalak!:-D

nijntje írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
nijntje írta...

A legmélyebb szülés utáni depressziómban dagonyázva találtam rá az oldaladra. Nem tudom honnan keveredtem ide, de azonnal megvolt a terápia. Két nap alatt végigolvastam a blogot, alig tudtam aludni. Azóta is lelkes követőd vagyok, bár nem lettem nagy "bútortuningoló", mindig elkápráztat a kreativitásod és a jó ízlésed. Nagyon szépek a munkáid, izgalmasak és igényesek a posztjaid, jó a fotósod. Gratulálok a sikereidhez!

Mező Zsuzsa írta...

Az antikolásról kutakodtam a neten, így találtam rád. További sok sikert!

Mező Zsuzsa

Kata írta...

Sziasztok!
Bennem emlékek tódultak fel, amikor visszaemlékeztem az első találkozásra.. Emlékszem egy blogra, amiben egy sokgyerekes anyuka írja le hétköznapjaikat. Emlékszem egy másikra, amiben raklap bútorokat mutattak be. Emlékszem hogy lájkoltalak a facebookon. Hogy miért ezek ugrottak be Veled kapcsolatban, azt csak az agyam tudja, de az még biztos, hogy nagyon tetszett, ahogy írtál a folyamatokról a házban végzett alakításokról. Otthonra vágyóként nagy álmom, hogy magam is része lehessek végre egy-két ilyen folyamatnak..
További szépeket kívánok!

Szabó Kata

Edit Bagi írta...

Hamarosan új lakásba költözünk, ami tele van régi bútorokkal!Párom lomtalanításkor kiakarta hajítani őket, de én nem engedtem, mondván "nem szabad,egy kis festés és ezek lesznek a legszebb bútorok!" Kicsit felelőtlennek tartottam a kijelentésem, de nővérem átküldte a blogodad, hogy itt mindent megtalálok a bútorfelújításról.Egy hét alatt "kiolvastam" a bejegyzéseidet és már hozzá is kezdtem a csiszoláshoz.Lelkesedésem látva csiszológépet is kaptam apukámtól :) Eddig 3 széket tuningoltam fel, de vár rám még 5 gyönyörű szekrény és két asztal.Tök jó lenne részt venni egy ilyen workshoppon mielőtt neki kezdek azoknak is!Az oldaladhoz gratulálok, hasznos és érthetően magyarázó és hálás vagyok, hogy kedvet kaptam általad a tuningoláshoz!Ajánlom mindenkinek, sokkal jobb érzés a régi bútort újra varázsolni (relaxációs programnak is remek a fa simogatása!), mint valamelyik nagy bútoráruházba ott hagyni egy vagyont tucat pozdorja lapokra!Szép napot, Bagi Edit

Névtelen írta...

Kedves Kata!
A padláson talált túl egyszerű polc és az édesanyámnál talált cipőtartó adta az ötletet, hogy olyan kopottasra fessem. De hogyan. Addig-addig keresgéltem a google-n, míg egyszer csak idetaláltam és végre olyan pontos leírást kaptam, amire már nem is számítottam.
A polc és a cipőartó azonban azóta sem készült el. Hiányzik a kezdeti lökés. A mersz.
Üdv
Horváth ARanka

Névtelen írta...

még a régi oldalt olvastam át ültő helyemben, lakásvásárlás-álmodozás közepette.
Ezért lett saját festésű, türkizkék konyhánk :)

Sifter Vera

Névtelen írta...

Kedves Kata!

2 éve kitaláltam, hogy majd én lefestem a gyerekek kisszékét, és asztalát, persze beírtam a gugliba, hogy hogy is. Az elsők között kihozta blogodat, aznap este nagyon későn kerültem ágyba:)
Azóta itt vagyok, és még csak most jön a java, mivel jövőre költözünk,így akkor aztán végképp kiélhetem magam:)
Üdv
Bányai-Zsók Judit

JM_JM írta...

Most néztem meg: két éve követlek, az újragondolt matyó miatt. Gyüttment félmatyóként kiváncsi voltam, mit lehet még újragondolni rajta (mindezt meg az újabb kalocsai-matyó őrület előtt. Azóta is követlek. Köszönöm az ötleteket.
Juhász Mária

Dorottya írta...

Kedves Kata!
Én google-be írtam be, hogy antikolás, ha jól emlékszem és kidobta még az előző blogodon szereplő posztot, mikor a padlótokat csináltad, meg pár másik bútort.
Nekem nagyon hasznos volt, köszönöm!
Azóta megtaláltalak facebook-on is és nem hagyom ki egy írásodat sem! :-)
Mohay Dorottya

boruspetra írta...

A fészbúkon találtam a blogra :)

Borus Petra

Unknown írta...

Én rákerestem valamilyen kifejezésre bútortuning témában és úgy jött fel a blog. Azóta is nagyon szeretnék elmenni egy tanfolyamodra!!

Zelnice írta...

Blogolok régóta magam is, és valaki ajánlására kikkeltem át ide. Szeretek mindent, ami sk. és újrahasznos,itt pedig remek tippeket kapok, hasznos praktikákra lelek, mindezt vagány és könnyed stílusban. Gratulálok, sok 10.000 követőt még a Kicsi Háznak!
Zelnice néven megtalálsz a FB-on.

Névtelen írta...

Szia Kata!

Én a diy kiskonyhákra rákeresve találtam a blogodra, és jól itt ragadtam, és mostanra több ötletedet hasznosítottam a mostani házfelújításunk kapcsán... úgy egy éve rájöttem, hogy mi vittük egy időben a gyerekeket bábelőadásra a Gyermekek Házába :)

Üdv, Lippai Mariann

aliz74 írta...

Szia Kata! Megnéztem, hogy mikor kommenteltem nálad először. Szóval 2011. október 24. és a moza cemetlapokkal kapcsolatban kerültem hozzád. Azóta lelkes olvasód vagyok a blogon és a facebookon is. Valószínű nem engem dob ki a gép, és kicsit messze is lakom(persze azért a workshopra elmennék...) csak szerettem volna, hogy tudd, hogy sok örömet okozol a blogoddal, inspirál, kikapcsol, bátorságot és tudást ad. túl vagyok pár bútorfestésen, készítettünk a párommal szenteste előtti éjszaka gyerekkonyhát, most éppen az én konyhaszekrényemet "léceztem" fel, a korpusz már lefestve,már csak az ajtók vannak vissza.Szóval csak így tovább, minden nap lesem van-e poszt:)))

Névtelen írta...

Szia Kata!

Az Éva Magazinban találtam a blogodra. Ez volt az első megjelenésed a lapban és ha jól emlékszem nem sokkal a lap megújulása után készült a cikk veled. Sok éjszakámba telt,amíg egészen a kezdetektől "felgöngyölítettem" a kicsiház történetét. Nagyon becsüllek az őszinteségedért, a kitartásodért, és azért is, hogy minden tudásodat - de legalábbis a java részét - átadod ezen a blogon keresztül. Legyen ez még nagyon sokáig így!

Üdv.
Csilla

Márton Csilla írta...

Szia Kata!

Az iménti megjegyzés félő, hogy elszállt, de nem gond, meg kell dolgozni ezért a nyereményért.
Tehát Éva Magazin, megújulás utáni első számok egyike, és egyben a Te első megjelenésed a lapban. Majd sok hosszú éjszaka, míg az elejétől elolvastam a kicsiház történetét.
Nagyon becsülöm, amit csinálsz és azt is, ahogy csinálod: őszintén, kitartással és igazi hittel.
Remélem, még jó sokáig!

Üdv.

Csilla

Unknown írta...

Kedves Kata!

A blogodat az otthonkommandó blog ajánlásán keresztül találtam, amikor bútorfestés ügyben tájékozódtam.
Azóta rendszeres olvasód vagyok, és több már majdnem elkótyavetyélésre ítélt bútordarabunk köszönheti Neked az újrakezdés lehetőségét.
Én pedig az önzetlen segítséget, ízlésformálást, bátorítást köszönöm!
Bízom benne, hogy még sok évig adsz nekünk inspirációt és lelkesedést.

Simon Tamás
(felesége Livi, akinek nincs facebook regisztrációja, így a férje nevében igyekszik részt venni a játékban:))

Mártika írta...

Szervusz Kata!

Nemrégen csábultam el a bútortunning-DIY világába, még szokom a környezetet, de minden percét élvezem. Nemiskacat Enikő FB oldaláról jutottam el hozzád, és repeső szívvel mondok hálát a sok információért, tanácsért, amit megosztasz velünk. Gratulálok, és további sok sikert kívánok Neked! Remélem hamarosan saját kreálmányokkal, képekkel és tapasztalattal leszek gazdagabb! :)

Üdv, Márti

Névtelen írta...

Szia Kata!

A kedvesem által ismerem a blogodat, igazán remek, napi szinten követjük.

üdv.: Telek János

Névtelen írta...

Szia Kata!

Egy szerencsés böngészés alkalmával bukkantam a blogodra és azóta is nagy öröm olvasni a bejegyzéseket!

Üdvözlettel: Varga Zsófi

Névtelen írta...

Gratulálok, Kata!
Már igen régen olvasom a blogodat (az előző felvonást is), de hiába gondolkodtam, hogyan találtam ide, nem jutott az eszembe. Aztán beleolvastam a hozzászólásokba... Én is a fonallámpa vonalról érkeztem: egy foltvarrós blogon volt belinkelve a videód. Megtetszett a lámpa, a mottó, és az a valami, ami az egészet körbelengi. Végigolvastam a korábbi posztokat. És maradtam. :)
(Valami egészen más: mi lett végül a tanulósarokkal? Helyrebillent az egyensúly? Az a kétlábú asztal valahogy túl légies volt a falipolcok mellett.)
Pataki Ilona

Varga Viktória írta...

Csak böngészgettem a neten amikor valahogy a blogodra keveredtem. Akkor még a régire...
Azóta figyelem, olvasom a bejegyzéseket.

Névtelen írta...

Mi meglepő módon először személyesen találkoztunk, amikor majdnem vettünk Tőletek egy csodaszép lakást.
Utána lettem lelkes olvasója a blogodnak, de újítottunk már együtt bútort is a hátsó udvarunkban:)Csanádi Eszter

Névtelen írta...

En is egy masik blogrol keveredtem valahogy ide, mar eleg regen. Azota kovetem es csodalom a munkassagodat!
Mozer Zsuzsi

mangogirl írta...

Szia nekem a google dobta ki az oldalt, épp azt kerestem, hogy hogyan kell fa felületet festeni.

Névtelen írta...

Egy kedves volt kolléganőm írt egy blogot, felújításról és minden másról, ami a személyes életteret jelenti, akkor kezdtem olvasgatni a témában és találtam meg még ez előző blogodat. Olyan lelkes lettem, hogy magam is felújítottam egy étkezőasztalt (olyan gömbös lábút) és 4 széket a tanácsaid alapján, aztán közben megszületett a kislányom és egy időre a felújítások csak virtuális csemegézéssé váltak, de ahogy nő ismét tervben van egy-két dolog, most már akár gyerekszobai is :)))
Azóta is lelkesen elolvasom minden posztodat, gyűjtöm az ötleteket és infókat a további alkotáshoz.
Bende-Kiss Tímea

Kovács Kinga írta...

Szia!
A facebookon keresztül találtam rád, ha jól emlékszem az otthonkommandón keresztül miután részt vettem a Ditta lakberendezős tanfolyamán.
Kovács Kinga

Névtelen írta...

Szia!
Engem a google keresője juttatott el hozzád. Kaptunk 3 régi fenyő polcot és egy komódot Anyukámtól, amit ő tervezett, és a keresztapja készített el nászajándékként. Ezeket szerettem volna felújítani, ezért kerestem rá a bútorfelújításra. Rengeteget segített a blogod, köszönet érte!
Parraginé Maitz Mónika

Névtelen írta...

Szia! Nem emlékszem már hogy kerültem ide, csak arra, hogy akkor az elejétől elolvastam az összes bejegyzést és azóta is kiváncsi vagyok az új dolgaidra! Csak így tovább!
Üdv! Tóth-Juhász Zsófi

Névtelen írta...

Kedves Kata!
Csak beírtam a keresőbe"bútor antikolás " és meg is voltál!Szinte életmentő nekem ez a blog! Régi motoros vagyok túl két házépítésen... pénz nélkül, kényszerből vagy kedvből, festett, kárpitozott bútorok amatőr készítésén.Több kevesebb sikerrel!Most nyugdíjas apartman helyett be újítottam egy panelt, aztán úgy nézett ki ,hogy újra fingal festem a tojást,csakhogy!!! megtaláltam a blogodat egy csomó jó ötletet és szakszerű leírás, mivel régi bútorom van bőven, meg vagyok mentve igy indulhat a tuning.Horváth Éva.

fotografo írta...

Kedves Kata!
A párom szólt tegnap :)
Ő a nemiskacat.blogspot.hu-n talált bejegyzést rólad.
Éjjel belelapoztam a blogodbs, érthetően, jól és szórakoztatóan mégis informálisan írsz.
A felújítás vasalóval kredenc felújítás első bekezdései akár rólam is szólhattak volna :)
Üdvözlettel
Zsolt (fotografo@fotografo.hu)

Móni írta...

Szia! Memóriám legmélyén kutatva sem tudtam rájönni, hogy hogyan keveredtem a blogodra. Arra emlékszem, hogy az még a régi blog volt, és akkor éppen ezerrel kárpitoztál. Jó régen volt, az biztos :) Azóta kísérem figyelemmel a munkásságod, és merítek erőt belőle.

Tatár Anikó írta...

Szia!
Facebookon egy ismerősöm oldalán láttam először egy bejegyzésedet. Hát így keveredtem ide.
Nagyon tetszik amit csinálsz! Csak így tovább!

Névtelen írta...

Szia
Én egy kedves ismerősöm facebook-os kedvtelései között találtam. azóta folyamatos látogatója vagyok az oldalnak. Sokat tanultam már tőled.

Berky Ágnes

vnredfgd írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Huszár-Berényi Kata írta...

Először gugliban kerestem bútorfelújításról cikkeket, aznap mást nem is csináltam csak olvastam a blogot, az elejétől a végéig. Később egy ismerős fészbuk bejegyzésénél találtam rá újra.
Huszár-Berényi Kata

vilagoszold írta...

A gyerekkori íróasztalom, amit még apukám készített nekem, akartam felújítani. Nekiestem, és a nehezebb utat választottam. Egy barátnőm meg rámszólt, hogy azért utánaolvashattam volna, például itt. Az még a kicsiház volt, de azóta követlek.

Névtelen írta...

Olyan régen volt, hogy már ne is emlékszem:) de azt hiszem a google segítségével találtam a régi kicsiházra. Aztán itt ragadtam. Mintyován Judit

cukicica írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Kedves Kata,

Minek vegyek új bútort, ha a sok régi szék, szekrény ott fagyoskodik a faházban? Minek vegyek új bútort, ha nem találok olyat, ami tetszik? Na de hogy csináljam meg a régit? Hogy jön le róla a 20 réteg festék és mit tegyek a sok hibával rajta? És az alapozó, festék???? Ki segít???? És láss csodát, vagy egy lány, aki kitalálta, megcsinálta és még le is írja!
Dombai Borbála

Névtelen írta...

Otthonkommandó:)

Hegedüs-Szőke Adrienn

Kelemen Krisztina írta...

Régóta követlek, már azt sem tudom hol leltem a blogodra. Mindig kíváncsian várom az újabb postokat. Van egy rakat régi bútor a garázsban. Ígyhát a felújításukhoz szükséges tudás, de némi lakberendezési tanácsadás is jól jönne! Üdv, Kelemen Krisztina

Névtelen írta...

Kedves Kata!
Mi nyitottunk a tavasszal egy kávézót Veszprémben. A berendezését az otthonosság, az újrahasznosítás, a kényelem és a meghökkentő mókásság inspirálta. Egy csomó bútorra, székre, kiegészítőre volt szükség. A lomtalanítások idején (akkor még nem volt büntetendő)egy csomó klassz bútorra, székre tettem szert, amiket fel akartam újítani. Rátaláltam a blogodra, inspirációt nyújtottál és egy csomó hasznos infót. Így kezdtem el a sarokcsiszológéppel jó barátságban lenni és vágyódni egy excenter csiszolóra...
Tehát így kezdődött. Azóta is szívesen olvasom a blogodat és szerintem már minden írásodat egyszer legalább olvastam.
Köszönöm a nyereményjátéktól függetlenül, hogy vagy!
Szépeket, jókat!
Hja, és ha Veszprémben jársz, térj be a Fricska piknik bisztróba a Séd partján.
Csilla

Névtelen írta...

Pár hónapja akadtam a blogodra, amit azóta is rendszeresen olvasok és imádok:-)
Kispál Kriszta

Kriszta írta...

Én a kicsiház költségvetésére találtam rá először. Kivitelezéssel foglalkozó cégként sokszor nálunk szembesülnek az ügyfelek azzal, hogy bizony a nagyvonalú tervek, nagyvonalú pénztárcát is igényelnek. Na és persze Katáék rengeteg munkát maguk végeztek el -nem forintosítva a munkájukat-, míg egy vállalkozónak ezért fizetni kell. Az étteremben is drágább egy húsleves, mintha otthon készítenénk. Cserébe viszont nem kell bevásárolni,mosogatni.
Szóval így kerültem ide, és mivel én is szeretem a stílusos, izgalmas régi házakat, és a felújítást is, nomeg kíváncsi is vagyok, itt is ragadtam.

Csuzdi Gerda írta...

Egyik ismerősöm házba költözött, és ő maga is bútorfelújításba kezdett, és több bejegyzésénél is linkelte az oldalt, mint ötletadó forrást. Még nem vagyok rendszeres olvasó, csak hébe-hóba kukkantok ide, mert tervben van felújítás, ötletek is akadnak, de mindig vadászok újakra.
Aminek örültem, hogy itt a technikákat is megosztjátok az olvasókkal az inspiráló műalkotások mellett. Köszönöm a fáradhatatlan munkát!

Dora írta...

Sok éve olvaslak, , egy forum-hozzászólásba linkelt be valaki az indexen talán..

Papp Réka Kinga írta...

A Lakásműhely blogról tévedtem ide, és itt ragadtam. Azóta én is újítottam fel bútorokat, és bátrabban lakberendezek a mostanában sokat változó otthonaimban, sőt, a válásomhoz is gyűjtöttem itt erőt :-)

Mazsa írta...

Hogy hogyan arra már nem emlékszem, de abban biztos vagyok, hogy azóta is rendszeresen látogatok el hozzád és inspirálódok. Azóta már volt szerencsém vendégként is szerepelni Nálad. :)

HAJRÁ!

Szia,

Réka/Mazsa

Vikusz írta...

Kedves Kata!
Igen vonzó a nyereményjáték tétje, így semmiképpen sem hagynám ki a lehetőséget :)
Szóval a kérdés, hogy hogyan találtam meg a blogodat. Tavaly nyáron költöztem új lakásba, és szerettem volna egy tálalószekrényt. Egy lakberendező barátnőm javaslatára vettem egy régit a Vaterán, antikolási célzattal és persze a tudatlanok lelkesedésével, "mi bajom lehet, persze, hogy megcsinálom" alapon :) Amikor tényleg nekiálltam, rájöttem, hogy azért meg kéne "guglizni" ezt a kérdést, és az antikolás keresőszóra kijött az elsők között a Kicsiház. Azóta fan vagyok, mindig elolvasom, sőt, terjesztem a blog jóhírét. A tálalószekrény is kész lett közben (szerintem kredenc, a drágám szerint almárium) és más ötleteket is kaptam tőled. Köszönöm, hogy vagy és csinálod, amit csinálsz!
Üdv,
Tari Viki

Unknown írta...

Kedves Kata!
Pár hónapja, járólap festés kapcsán találtam az oldalra. Akkor egy-két nap alatt majdnem mindent elolvastam a blogon egyszerre,és azóta se maradt ki egy szem bejegyzés sem :)

Üdv:
Preussberger Klaudia

Unknown írta...

Kedves Kata!

Imadom a blogodat, mindennap megnezem szinte, hogy van-e valami ujdonsag. En veletlenul akadtam ra, amikor otleteket kerestem a szobam felujitasahoz! Annyira megtetszettek az irasaid, es az otletek, hogy rogton az elso alkalommal majdnem teljesen sikerult visszaolvasnom! :)
Mar korabban is erdekeltek a butoratalakitasok, hozzad hasonloan en is csak ugy belevagtam regi butorok ujraertelmezesebe:) Nagyon sokat tanultam az altalad leirt tapasztalatokbol, es mar alig varom, hogy jojjon a jo ido, es belevaghassak a sajat elkepzeleseim megvalositasaba! :)

Tovabbi sok sikert neked,
Kocsis Boglarka

Unknown írta...

Kedves Kata!

A Facebookon találtam Rád, ismerőseim által. Azóta sokat böngésztelek, és magam is megtaláltam Nálad azt a kezdő lökést, aminek hatására idén nyáron én is belevágtam a régóta dédelgetett álomba, és rögtön nagypályán duplázva kezdtem két parasztággyal, amiket sötétzöldre pácoltam be.

Ezúton is köszi a bíztató posztokat és a sok szép fotót! :-)

Bocsi Zsófi

Unknown írta...

Kedves Kata,

1 hónappal ezelőtt végre elérkezett az idő, hogy életemben először berendezhessem a legújabb albérletem. Mivel imádok átalakítani (eddig csak ruhákkal tettem ezt), festeni (kisebb képek kerültek ki eddig a kezem alól) és hhez pedig hozzájön a régi bútorok iránti szenvedély, azt hiszem nem is kell folytatnom. Rögtön rátaláltam a blogodra, és órákon keresztül hozzám sem lehetett szólni. Csak szívtam magamba a tudást, a stílusod pedig annyira szeretetteljes, hogy megbabonáztál:) Jelentem, az első sajátkezűleg átalakított komódom nemsokára készen van, és folyamatosan vadászom, mit hogyan lehetne átalakítani, hasznosítani:)

Nagyon köszönök mindent, kérlek folytasd!!
Szeglet Orsi

Névtelen írta...

Kedves Kata!

Nem olyan régen, tavasszal találtam a blogodra, már nem emlékszem hogyan, akkor viszont szinte egy szuszra visszaolvastam az összes bejegyzést, és azóta is majd' minden nap megnézlek, hátha van újabb poszt.
Azelőtt is sok mindent megcsináltam s.k.: festettem már át konyhabútort, gletteltem és festettem falat, nagyon sok mindenhez viszont te adtad az ötletet, infót és így a kezdő lökést is, amire szükség is volt, ugyanis féléve költöztünk be a mi kicsi házunkba, ahol rengeteg még a tennivaló.
Legutóbbi sikerünk a konyhacsempe átfestése, ami olyan klassz lett, hogy a fürdőszobának is nekiesnünk hamarosan. Innen is köszönjük a tippet! :)

Üdv, Gémes Lilla


Szentgyörgyi Kata írta...

Kedves Mindenki! A játékot lezártam, hamarosan a blogon lesz az eredményhirdetés. Köszönöm a részvételt!

Concolor írta...

Azt hiszem az egyik kereskedelmi tévében futó műsorban hallottam rólad...

Névtelen írta...

Kedves Kata!
A napokban találtam az oldaladra egy székfelújítás kapcsán a nemiskacat.blogról...

További sikeres felújítást és szép napot kívánok!!!!

Üdv,
Petrik-Kulcsár Andrea

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips