2014/03/23

To do lista áprilisra

Nekem van "to do" listám.
Nem is egy, több is.
Van a noteszemben egy, van a gépemen beállítva egy és van mindig valahol egy hevenyészve felfirkantott gyűrött papírlap is. Többnyire a táskámban.
Ez a "to do" lista arra jó, hogy őrülten frusztráljon az idő múlása és rövidsége, valamint az, hogy mindig pont feleannyi dologra van időm egy nap mint amennyit bele szeretnék pakolni.
A napi szintű "to do" lista mellett van egy hosszú távú tervek megvalósítására vonatkozó listám is, amin általában a felújításra váró bútorokkal kapcsolatos terveim vannak.
Egyszer azt olvastam, hogy ha több fórumon nyíltan beszélünk a terveinkről, akkor az nagyban elősegíti a tervek mielőbbi megvalósítását, hiszen senki sem akar mások előtt kudarcot vallani azzal, hogy felvállalt terveit nem valósította meg.
Ennek a gondolatmenetnek a kapcsán most megmutatom áprilisi bútorfelújítós terveimet. Nem akarok túllőni a célon, ezért csak két bútort mutatok be, bár szívem szerint többet is tennék.

De most ismerkedjetek meg két új kis kedvencemmel, akikben szerintem van fantázia, csak erősen és alaposan ki kell nyitni hozzá a szemünket:






A kis ülőkének épp ma délelőtt láttam neki azzal a tervvel, hogy amíg a Bertoia-székről álmodozom, legyen egy vagány ülőalkalmatosságom a fésülködő asztalom előtt. (a Bertoia székről bővebben ITT olvashattok, a fésülködő szekreterről pedig ITT)
Leendő férjem  olyan meglepett és kissé szkeptikus csodálkozással kérdezte hogy "csinálni akarsz ezzel a bútorral valamit?" hogy nem mertem bevallani elsőre, hogy" igen,méghozzá a saját hálószobánkba készül", így inkább csak annyit mondtam konokul, hogy "igen".
A pad is a saját házunkba készül majd, de erről sem beszélek egyelőre itthon. Majd eljön annak is az ideje, fel is írom a "to do" listámra.......
Szóval, a pad a terveim szerint a tetőtéri gardróbunkban lesz majd egy praktikus darab. (a gardróbról fotókat ITT láthattok). Persze úgy, hogy a saját anyja sem ismerne rá, de ezt talán már megszokhattátok tőlem.
Szeretem ezt a formát, érdekes MCM-koppintás, mondjuk vacak kivitelezésben. De alakítottam már át ilyen ülőkét, aki régebb óta olvas talán emlékszik is rá:

Akkoriban stylingban nem voltam túl erős...;-)




Akkor raktam bele némi glamouros nőiességet. Szerettem ezt a munkámat nagyon, de most valami kicsit mást szeretnék legalábbis hangulatában biztosan, hogy passzoljon a mostani otthonunkhoz.

Majd meglátjátok! Áprilisban minden kiderül.....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Éppen szólni akartam, hogy ilyen széked már volt, de ezek szerint te is emlékszel rá :)

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips