2014/02/17

Olvasónapló: Éva Kreatív-Papír

Az Éva Magazin szerkesztőségétől kaptam egy különleges kiadványt átolvasásra.
Az Éva Kreatív Papírnak a címlapját már láttam a Facebook-on így különösen örültem neki, hogy kézbe is vehetem.
Mert engem már a címlap meggyőzött: színes, szagos, vidám, stílusos és bájos. 
Az Éva Kreatív Papír valójában egy jól megszerkesztett DIY könyv, ami mind felépítésében, mind tartalmában, mind pedig a fotók minőségében nemzetközi színvonalú.
Persze ez nem véletlen, mert az új különszám a Made in Paper című angol kiadvánnyal közreműködve készült és így  minden egyes projektet külföldi bloggerek készítettek, Magyarországon még ritkaság számba menő stílusérzékkel és minőségi  képanyaggal.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy a kiadvány a papíron keresztül hozza közel az alkotás örömét az olvasókhoz. Hiszen a papír olcsó alapanyag, kiválóan alkalmas az újrahasznosításra, ugyanakkor könnyű vele bánni és így még azok is csodákat tudnak alkotni, akiknek nincs komoly gépparkjuk, vagy garázsuk vagy egyszerűen még csak ismerkednek a saját kezű alkotás örömeivel.


A különszám szebbnél szebb, inspirálóbbnál inspirálóbb ötletekkel mutatja be, mi mindre jó a papír. Vannak parti és esküvői dekorációk, gyerekszobai vagy egyéb lakásdekorációs projektek, meghívók, tárolók és ötletek arra, hogyan alkothassunk szépeket közösen a gyerekekkel.
Az alapoktól eljutunk a művészi megvalósításokig.
Mindezt papírral!
Az ára nem kevés, legalábbis egy újsághoz képest. (1495 Ft)
De azt gondolom, ez egy olyan kiadvány, amit nem egyszer veszünk kézbe. Örök aktualitása van ünnepekkor, legyen szó esküvőről, szülinapról, anyák napjáról vagy húsvétról. Mindig aktualizálhatjuk az egyes projekteket függően attól hogy mit akarunk dekorálni: otthont, kertet vagy csomagolást.
Összességében szép, igényes és különleges kiadvány született, amit biztosan érdemes lesz eltenni mert ez egy olyan lap, amit biztosan többször elővesz majd az ember lánya.
Én biztosan.
Nekem ezek voltak a kedvenceim:









Egyéb "olvasónaplóimat" ITT és ITT olvashatjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips