2013/11/19

Ajándékötletek karácsonyra fanatikus DIY-ereknek


Ez a poszt nem feltétlenül Nektek szól Kedves Kicsiház Olvasók.
Mert Ti tudjátok mi kell egy fanatikus DIY-otthonteremtőnek. (vagyis nektek)

De vajon tudja ezt a környezetetek is?

Khmmm. Nem biztos.

Mutassátok meg hát ezt a posztot a férjnek/barátnak/élettársnak/anyának/apának hogy tudja, minek örülne igazán egy magatok fajta barkács-csaj.
Nekik szól tehát ez a poszt!
Összegyűjtöttem pár olyan segédeszközt, alapanyagot, ami biztosan minden egyes DIYer szívét megdobogtatná.
Én ezeknek egytől egyig örülnék. És ti?



1. Kárpitozós könyv
A legfrissebb, legmenőbb kárpitozós kézikönyv. Sajnos angolul van, ezért csak angolul tudóknak ajánlom. Jó ötletek, kivitelezési tippek és sok-sok szép átalakítás! Hasznos tananyag....
ITT kapható
ára: kb 6100 Ft

 2. Vörösréz ragasztószalag
A vörösréz reneszánszát éli. Egyre nagyobb divat a lakberendezésben. Egy ilyen ragasztószalaggal sokféle dekorációt elkészíthető, így igazán kedves meglepetés lehet a legfrissebb trendeket követő DIY lakberendezőknek.
ITT kapható
ára: kb 3600 Ft
 
3. Dekortapasz csomag
A dekortapasz jó ha mindig kéznél van! Nem is kell magyaráznom, mi mindenre jó. Nálam mindig van a fiókban pár guriga. Ez az ajándék igazi Jolly Joker!
ITT kapható
ára: 6300 Ft

4. Living Etc előfizetés
A legjobb inspirációk mindig a legszebb lakberendezési magazinokból jönnek! aki fogékony a szépre, annak ez a legszebb ajándék. Nem mellesleg kifogyhatatlan tárháza a DIY-inspirációknak, hiszen a híres dizájnerektől mindig érdemes ötletet nyúlni!
ITT kapható
ára: egy évre kb 33 000 Ft

5. Black&Decker Mouse csiszoló
Sokan kérdezitek tőlem, hogy milyen csiszolót érdemes venni egy kezdő bútorfelújítónak? Hát ilyet! Kicsi, de erős, könnyű, női kézbe való és még szép is :-) Jól lehet vele nagyobb és kisebb felületeket is csiszolni, így első csiszolónak ez a legjobb választás. A márka pedig garancia a minőségre.
ITT kapható vagy  OBI, Praktiker (az előbbiben 9990 Ft-ért láttam akcióban!)
Ára: 9990-14 400 Ft között, bolttól függően

6.  Black&Decker festékszóró
Meglepően jó árban van ez a festékszóró. Ha van türelmetek elmosni a szerkentyűt minden használat után, akkor nagyon  de nagyon megkönnyíti a dolgotokat és meggyorsítja a munkát ez a kis kütyü. Nagy örömet lehet okozni vele!
ITT kapható vagy Praktiker, Obi, Bauhaus
Ára: 22 900 Ft

7. Bosch Ixo csavarbehajtó
Egyik kedvenc szerszámom. Csak nőknek! Könnyed és kecses, női kézre tervezve. Nincs benne nagy erő, de egyébként az egyik laghesznosabb gép, amit csak nő akarhat magának. Lehet bornyitó kiegészítővel is kapni :-)
ITT kapható vagy Praktiker, OBi, Bauhaus
Ára:12 990-14 990  (bolttól függően)

8. Laminálógép
Ha már mindened van. Akkor ez is kell :-) Gyerekrajzok, tányéralátétek, ablakdekorok készülhetnek vele. És mellesleg az irodában is hasznos.
(nézzétek meg én mire használtam ITT és ITT)
ITT kapható
Ára: 5995 Ft

9. Silhouette sablonvágó
Bármilyen mintát kivág. Bármennyi mintát kivág. Rengeteg ötlet van fent a neten hogy mire lehet használni.  (nálam is van pár: ITT és ITT)
Állandó és szezonális dekorációk elkészítéséhez a legjobb segítség. Dekoratőröknek vagy állandó dekorálási lázban égőknek, scrapbook-rajongóknak nincs ennél jobb ajándék! Kiváltja a betűcimkéket, sablonokat, feliratozást, nagyszerűen lehet vele girlandot gyártani, feliratos pólókat, és online is betölthetünk a gépbe bármilyen formát, alakot, betűtípust, mindent tökéletes pontossággal kivág.
ITT kapható
Ára: 96 590 Ft

10. Ragasztópisztoly. Fehér (!)
Láttatok már itthon SZÉP ragasztópisztolyt? Mert én nem. Ez a kis fehér viszont megdobogtatta a szívem. És nem is drága! Ragasztópisztoly minden lakást dekorálónak elengedhetetlen eszköz, főleg karácsony tájékán....Kell és kész!
Blogger extra: a munkafolyamat fotókon ez a gép mutat a legjobban...;-)
ITT kapható
Ára: kb 1870 Ft

11. Martha Stewart akrilfesték készlet
Imádom Martha hobby-festékeit! Főleg ezekben a színekben. Magyarországon nehéz hozzájutni, éppen ezért becses ajándék. Kisebb dekorációk festéséhez tökéletesek ez a termék.
ITT kapható
Ára: kb 6200 Ft

Mit hagytam ki a listából? Nektek van valami vágyatok Kedves Fanatikus DIYerek?

12 megjegyzés:

Nelossel írta...

A felsorolásban a 2-es kétszer szerepel, és utána borul az egész sorrend.
Nem mintha számítana, mert az összes KELL! Szuper cuccok. :D

Szentgyörgyi Kata írta...

Javítottam, köszi! Pedig háromszor olvastam át mielőtt kiraktam és nem tűnt fel....:-(

Riell [project:Home] írta...

Én ma kapom meg a rendelésem a Praktikerből. Kár, hogy nem előbb láttam az összeállítást, mert pont a csiszolónál nagyon vacilláltam, de végül egy olcsóbbat rendeltem, viszont ez a B&D szupernek tűnik. :)
Amúgy én még dekopír fűrészt is beszereztem.

Lvica írta...

Itt: http://www.hobbymuvesz.hu/webshop/Akrilfest%C3%A9kek/uj-martha-stewart-multifunkcionalis-akri
lehet kapni MS fetékeket.:) Sőt van néhány stencil, textil médium is...

kicsimoni írta...

Őket ismered Kata? http://hungaropress.hu/index.php
Living ETC például most 26ezerért van egy évre:)

salacika írta...

Szia, vettem egy poli-farbe platinum aqua festeket ajto,ablak festeni, de ez nem is "fed" rendesen es nem is magasfenyu. A mester azt mondja, hogy a viz alapu festektol ne varjak tobbet, sose lesz olyan szep fenyes mint a higitos. Most azon gondolkodom, hogy a mar lekent vizes alapzora, higitos festeket, vagy esetleg meg egy higitos alapot teszek. Szerintetek ?

Névtelen írta...

Tegnap szabályos ötágú csillagot akartam szerkeszteni, mikor rájöttem, hogy nincs egy körző a házban. Tehát nekem egy szép geometria készlet kell. Szögmérővel, külünböző vonalzókkal megspékelve. Ixot két éve kaptam, szép kis fegyver, sajnálom, hogy fúrófejet nem lehet befogni, fát elófúrni tökéletes lenne...a3-mas lamináLógépet az aldiban vettem kábé 20 euróért, a nagyiknak készülnek a gyerekrajzos alátétek .
Ragasztópisztolyba létezik szines "töltelék "is, esetleg azzal is lehetne kreatívkodni.. Meg jó lenne egy erős ember, aki mormogás nélkül hozza a bitangnehéz ütvefúrót az én kényem kedvem szerint... ;-)

Timi

Eszter írta...

A kárpitozós könyvet itt postaköltség nélkül és talán még olcsóbban is meg lehet venni.

http://www.bookdepository.com/Spruce%3A-Step-by-step-Guide-Upholstery-Design-Amanda-Brown/9781612121376

Névtelen írta...

Tényleg találó gyűjtemény!
Én a Spruce kárpitozós könyvnek örülnék a legjobban. Már régóta gondolkodom rajta...

Szentgyörgyi Kata írta...

Kedves Salacika!
A mesternek igaza van. A nyílászárókat egyébként is mázolni szokták, ami minden esetben oldószeres festéssel való kezelést jelent. Elméletben nem jó ötlet, ha vizes bázisra oldószeres anyagot viszel fel, de esetleg tégy egy próbát egy kisebb felületen. Ha működik, csináld!

salacika írta...

Koszi Kata a valaszt.A vege tikkurila otex lett, amit rakentunk a vizesalapura ez szepen megfogta. Aztan meg magasfenyu oldoszerers trinat. Egesz szep lett...

Unknown írta...

Nem is gondoltam volna, hogy laminálógépet ilyen olcsón kapni már, a fejemben még minimum húszezer forint környékén élt, szóval azt hiszem ezzel meg is ajándékozom magam. :) Köszönöm az infót!

Egyébként szerintem a Dremel ragasztópisztolyai csinosak, nekünk olyan van: pici és nagy is. :)

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips