2013/10/30

Őszvégi dekorálás

Biztosan észrevettétek már, hogy nem vagyok nagyon aktív a szezonális és a speciális ünnepi dekorálásban.
Ennek főként az az oka, hogy bizonyos témákban már nem lehet újat kitalálni, csak ragozni azt ami már van.
Ilyen például a tökdíszítés.
Itt is van már minden, nincs új a nap alatt.
Nem tudok nektek frenetikus ötleteket szállítani a témában.

Tavaly bronzszínűre fújtam őket, azt imádtam így idén sem hagytam ki ezt a lépést. (bővebben ITT)

Valójában a tökök, főleg azok a bazi nagy faragni valók, nem nyűgöznek le, és nem is inspirálnak.
Egészen addig így volt, amíg a közelben egy zöldségesnél nem találtam egy halom, egészen kicsike, mindenféle színű, alakú és formájú tököt. Volt ott csúcsos, meg kövérkés és ufó formájú is. És voltak szürke színű tökök is! Na, ez már beindította a fantáziámat!

Igaz, inkább csak a természet őszi ajándékait felhasználó, minden manírt és tuningot nélkülöző, egyszeri dekorációig jutottam el fejben és a valóságban is.

Nézzétek mennyi szép alakú tök! Nézzétek, milyen jól passzol a temetővirágnak csúfolt krizantémmal!




Én szeretem ezt a virágot, olyan borzas, olyan bohókás, ugyanakkor gyönyörű, élénk színei vannak. Az otthonunk most ezzel van tele!





Persze, a blog kötelez, kipróbáltam egy kis festést is, de csak a vicc kedvéért. Itthon pedig nem is maradhat el a jó öreg bronzosított tök.





 


Nektek melyik tetszik jobban?

fotók: Balogh Orsi

5 megjegyzés:

Unknown írta...

"inkább csak a természet őszi ajándékait felhasználó, minden manírt és tuningot nélkülöző, egyszeri dekorációig jutottam el fejben és a valóságban is." Szerintem az a legszebb! Szépen mutatnak a szürke anyagon...

Névtelen írta...

Lehet hogy buta kérdés, de a bronzos tökök újak, vagy a tavalyiakat konzerválta a festék?

Timi

Szentgyörgyi Kata írta...

Szia Timi!

A tavalyiakat már kidobtam, bár egyébként elég jól konzerválja őket a festék, tavaly márciusig bírták....Szóval ezek már újak.

Szentgyörgyi Kata írta...

Szia Timi!

A tavalyiakat már kidobtam, bár egyébként elég jól konzerválja őket a festék, tavaly márciusig bírták....Szóval ezek már újak.

Névtelen írta...

Köszönöm a választ!
Timi

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips