2013/04/02

A fotel




Már írtam róla, hogy a tetőtéri irodába egy gyönyörű design fotel érkezik. Hát itt van! Még januárban rendeltük, és vártunk rá heteket, mert a fotelt rendelésre készítik. Múlt hétvégén kicsit már türelmetlen voltam, és gondoltam, írok a szállítónak, hogy megnézzem, merre jár a fotelem.
A nest.co.uk ügyfélközpontja számomra csillagos ötösre vizsgázott!
Azt hiszem, ez a fajta hozzáállás hiányzik még nagyon a magyar kereskedelemből. A levelemre kb egy percen belül jött a válasz, további adatokat kért az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy mielőbb megtalálja a csomagom.
További tíz perc és még két email váltás után kiderült, hogy épp tegnap jött meg hozzájuk a székem, és a lány felajánlotta, hogy azonnal becsomagolja és aznap kiküldi nekem, hogy ne kelljen tovább várnom. Mindezt úgy, hogy én csak érdeklődtem, hiszen a rendeléskor tudtuk, hogy 8-12 hét a szállítási idő, és még csak a hetedik héten jártunk.
Shelley nagyon kedvesen intézkedett, gratulált a fotelhez és megdicsérte a választásom, a fotel pedig másnap délután már az íróasztalomnál állt!
Persze, mondhatjátok, hogy a kedvesség alap, ha az ember ilyen drága cuccot vesz, de nekem akkor is nagyon melengette a szívemet ez az odafigyelés, ez a figyelmesség és a személyes kontaktus.
Mindezt úgy, hogy a szállításért, London-Budapest távolságra, háztól-házig, 12 000 Ft-ot fizettünk.
A múltkor az Ikeából a kanapét hazaszállíttattuk, a Budaörs-Óbuda vonalra 14 900 Ft-ot pengettünk ki, majd a szállítók az átadáskor közölték, hogy a díjszabás az első zárható bejáratig, tehát jelen esetben a kertkapuig vonatkozik......
Nagy különbség! Főként hozzáállásban. Jó lenne, ha itthon is át tudnánk venni ezt a kereskedői mentalitást, legalább azért, mert külföldről hazahozatni valamit lassan egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb lesz, mint itthon megvenni.





14 megjegyzés:

gloria írta...

Maximálisan egyetértek! Ezért az (egyik)legfontosabb a cégünknél az ügyfélszolgálat. Egyáltalán nem mindegy, hogy az ember milyen szájízzel távozik a "pénztártól"!
Nálunk ez szerepel a számla végén (a szokásos, a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el helyett):" Ha elégedett a szolgáltatásunkkal, azt kérem az ismerőseinek mondja el, ha nem, akkor azt nekünk!"

A fotel pedig nagyon ízléses választás! Gratulálok,

Glória

Névtelen írta...

Gratulalok, nagyon bator anyuka vagy! Nem hinnem, hogy hagynam a fiam egy csillogo-villogo uj fotelben folyadekot inni! :)

Adrienn írta...

Szia, nagyon tetszik az egész tetőtér, pedig alapvetően nem áll közel hozzám ez a fajta sterilnek tűnő környezet, de ez nagyon kellemes hangulatú - valószínűleg a kiegészítők miatt érzem ezt. Azonban most nem lakberendezési kérdésem lenne (ill. talán egy kicsit mégis...) >>> a tündéri kisfiad kezében található hatalmas porcelán bögrét honnan lehet beszerezni? Valami épp ilyen formájú és nagyságú reggeliző bögrék hiányoznak az asztalunkról :) KÖSZÖNÖM! Szia!!!

Szentgyörgyi Kata írta...

Glória, és mit árultok? Kíváncsi lettem :-) Egyébként, tisztában vagyok azzal, hogy Londonban sokkal de sokkal könnyebb vállalkozni, mint itthon, de a kedvesség és odafigyelés talán nem ezen múlik.

Ádámka fiamat a fotó miatt ültettem a fotelbe, ő pedig egy szempillantás alatt lenyúlta a teámat :-) Nem mondom, hogy nem ijedtem meg egy pillanatra :-)

Adrienn, ez egy ikeás bögre, nagyságrendileg 300 ft körül van az ára!

Névtelen írta...

Szép, szép, de kényelmes? Jó benne ücsörögni?

Timi

Szentgyörgyi Kata írta...

Nagyon jó :-)

Névtelen írta...

Akkor megérte :-)

Timi

Drab Melinda írta...

Nagyon szép a fotel is, és a szoba is!!! Az ugyfélszolgálatos sztori pedig igazi kincs!!! Icuka figyelmébe is kellene ajánlanod ;)

Szentgyörgyi Kata írta...

Nyuuulka, te még emlékszel Icukára? :-D

Adrienn írta...

Kata, köszönöm az infot, ha esetleg még másnak is tetszene a bögre: IKEA
TILLBAKA Bögre (695 Ft). És 4 decis, szuper :)

Köszi!

Drab Melinda írta...

Miazhogy!! Imádtam azt a bejegyzésedet!!! :)

gloria írta...

Kedves Kata,
B2B-ben cégeket látunk el a működéshez szükséges eszközökkel., 18 000 termék van a kínálatunkban.
www.zoldkapocs.hu
www.zoki.hu

A másik, úgymond magánszemélyeknek szóló projektünk az a Nebuló csomag alsó tagozatos kisdiákoknak. Egyénre szabott és pedagógushoz igazított iskolaszer csomag, amivel a szülőknek időt és energiát igyekszünk spórolni.

Glória

Genavy írta...

Szia Kata!
Lehet,hogy ismered a céget:Dublino,én nemrég bukkantam rá,egész formás kis székeik vannak.Igaz, nem híres dizájner darabok,így az áruk is kedvező.Illetve van köztük jónéhány olyan forma,ami erősen emlékeztet neves darabokra,főleg a múlt század elejéről.Egyszóval szerintem jó kis választékkal állnak elő.

Szentgyörgyi Kata írta...

Genavy, köszönöm a linket, egész klassz dolgaik vannak!

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips