2013/02/17

Star Wars egy hatéves szemével


Na jó, ez egy furcsa poszt. Semmi DIY, lakberendezés, inspiráció. De kreativitás van benne, egy hat és fél éves kreativitása. Én meg ugye, a büszke anyuka, kihasználom, hogy van egy blogom, és jól megmutatom, a szerintem egyszerűségében zseniális alkotásokat. Persze, lehet hogy csak én vagyok elfogult, de tény, hogy napokat röhögtünk a rajzokon, annyira leegyszerűsített mind, és mégis, minden és mindenki felismerhető rajtuk.


Az úgy volt, hogy a téli szünetben, a hideg téli estéket azzal töltöttük, hogy együtt megnéztük a Star Warst. Lehet vitatkozni, hogy jó-e ez egy hat és fél évesnek, de ez nem egy gyerenevelős blog, úgyhogy az ilyen típusú vélemények nem is érdekelnek. Már egy fél éve úgyis csak a Star Wars a menő, legóban, pólóban, de még alsónadrágban is. Így legalább, tudja a gyerek, hogy miért rajong. Mert tényleg.


A Star Wars nekem olyan, mint Halász Judit, azaz, soha nem megy ki a divatból, és nekem, meg a fiaimnak, sőt majd azok unokáinak is ugyanolyan izgalmas és érdekes lesz, összekötve korokat, nemzedékeket.


Itt van tehát a történet, színesben, egy hat és fél éves szemével. Röhögni ér!


csillagromboló.jpghalálcsillag


birodalmilépegető.jpgbirodalmi lépegető


darthwederesluke.jpgDarth Vader levágja Luke csuklóját


hanssolokiszabaditasa.jpgHans Solo kiszabadítása Jabba fogságából



jabbaűrhajója.jpgR2D2 felszolgál Jabba űrhajóján


halálcsillag.jpgx-szárnyúak, halálcsillag és a menekülő kancellár


ar2d2esstripio.jpgR2D2 és 3PO


darthmaul.jpgDarth Maul harcol Obi van Kenobival és Qui Gon Jinnel


yoda.jpgYoda


yabbaesleia.jpgLeia és Jabba


űrhajók.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips