2012/12/20

Karácsonyi vendégvárás


Napok óta a karácsonyi vendégeskedésre készülünk.
Nagybevásárlás, piac, szupermarket és konyha köröket futunk.
Az ünnepekre készül nálunk töltött káposzta, kocsonya, egybesült disznókaraj, libaleves, zsírjában sült libamáj, bejgli és még egy csomó sütemény.
Sokan leszünk és az étkeztetés, vagyis inkább az ültetés és a terítés ilyenkor problémás tud lenni. De van már extra evőeszközünk és az Ikeában vettünk egészen szép étkészletet 4990 Ft-ért (lásd a képet)

Ami viszont nem jött szembe velem: kör alakú 120 cm-es átmérőjű hófehér damasztabrosz. Ezt szerettem volna az asztalra tenni, de ilyesmit nem találtam sehol.
Ezért, elővettem egy régi ötletemet, átdolgoztam egy kicsit és az egyik kedvenc ajándékcsomagoló papíromból (Butlers) készült pár tányéralátét.

Bármelyik nagyobb fénymásolóban laminálnak A3-as papírt, de sok irodában is megtalálható a lamináló gép. Így születhetnek teljesen egyedi, alkalomhoz illő tányéralátétek. És ami a legfőbb, nem kell aggódni, ha lecsöppen a szaft, vagy kiborul a vörösbor......

Próbáljátok ki, én pedig felteszem a kocsonyát és bekeverem a bejglitésztát végre.

alatet2.jpg

alatet1.jpg

alatet3.jpg

További karácsonyi lakásdekorációim 2013-ban:

-adventi koszorú
-szarvasos girland
- ablakdísz

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips