2011/11/27

Kezdődik!

Itt van Advent első vasárnapja. Lehet ünnepi díszbe öltöztetni a lakást! Imádom, ahogy ilyenkor kigyúlnak a fények az ablakokban. Szeretem, a karácsonyi fénysorok meleg és diszkrét fényét, főleg, ha a havas utcákat világítja meg.
Tegnap befejeztem egy nagy munkát: a Gerbeaud cukrászda karácsonyi dekorációját.
Nagy meló volt, négyen csináltuk, majdnem egy hétig, zárás után, éjszakánként. Ma úgy ébredtem, hogy semmi, de semmi kedvem itthon adventi koszorút készíteni. Az adventi kalendáriumról nem is beszélve.
A blog viszont kötelez, a gyerekeim nem különben :-)
Úgyhogy, szusszanok egyet és nekilátunk délután. Addig is, itt van néhány kedvencem, melyek a saját verzió megalkotására is inspirálnak:

forrás

forrás

forrás

forrás

forrás

3 megjegyzés:

Mazsa írta...

Szia! Én is beleszerettem ebbe a sálas koszorúba. Az enyém már el is készült.
http://mazsakonyhaja.blog.hu/2011/11/27/adventi_koszoru_uj_felfogasban

Jó alkotást Neked!

Réka

Ilda írta...

Egy hős vagy! Én még semmi ünnepit nem csináltam, mégsem tudom rászánni magam a kalendáriumra, pedig nekem is munka is lenne, meg a gyerekek felé kötelesség... Idén korán jött a jövő évi tavaszi fáradtság:) (mondjuk a hőmérséklet néha megvan hozzá...)

Névtelen írta...

Nekem a 3. kis poharas verzió adta az inspirációt, gyorsan készítettem is egy hasonlót: a kertből szedtem mohát, egy kis diót és csipkebogyót. Kb. 10 perc alatt kész volt. Bea

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips