2010/09/10

Stílus és Ikea

Itt az új Ikea katalógus!Már nagyon vártam. Az Ikea az én boltom: kicsi a lakásunk, sok a cuccunk, a dizájner termékeket nem engedhetjük meg magunknak, de azért fontos a külcsín. Meg a praktikum. Az idei katalógus nem egy nagy szám,ami azért fura,mert idén már láttam néhány olyan Ikea bútorokkal stylingolt fotót, amitől hátast dobtam, és ezért most valami nagyon különlegeset vártam. Ezért gyorsan körülnéztem a neten, hogy képekkel is bizonyítsam, mennyire stílusos lehet egy lakás,a szokványos,már-már unalomig ismert, jellegzetes bútordarabokkal is. A titok nyitja a jó arányú keverés: mert még Ikeából is megárt a sok! Hiszitek,vagy sem, az összes képen van Ikea cucc! Aki a legtöbbet megtalálja, az a győztes!  :-)
Kedvenc kollekcióm:

forrás, forrás,forrás

3 megjegyzés:

edit írta...

Számomra is ez a legtetszetősebb kollekció jelenleg az Ikeából! Csak sajna, ma már minden háztartásban ugyanazon darabokat vélek felfedezni, köszönhető a kedvező ár érték aránynak.

Dekorella írta...

Sokan fikázzák az IKEA-t, pedig tényleg vannak nagyon jó darabok. Az, hogy ki mit vesz meg és mivel hogyan kombinálja azt, az illető jó ízlésén múlik. Sokaknak sikerül, sokaknak sajnos nem.

Szentgyörgyi Kata írta...

Dekorella,maximálisan egyetértek.
Edit, szerintem pont az a jó,hogy az egyes,népszerű darabok, más és más arcot vesznek fel, a lakás alapberendezésétől függően. Az Edland kollekció pedig nagyon különleges.

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips