2010/11/24

És a padló is készül

Igen, bizony. Végre. Az egész házban egy repedezett, szuvas hajópadló utánzatú laminált parkettát választottam, olyat, ami úgy néz ki, mint a száz éves gerendáink. Igen, tudom,jobb lett volna, ha nemcsak úgy néz ki, de hát a büdzsé, ugye kötik a kezemet. A hálószobában lesz egyedül hajópadló,mert ott van a fürdőkád is,de erről majd később ;-)
A laminált parketta mintája

Gyerekszoba mindjárt kész. emberünk iszonyú lasssssssúúúúúú

olyan padlót akartam, ami passzol a gerendákhoz.

8 megjegyzés:

Szilvai írta...

Ez gyönyörű! Barkácsáruházból v. padlókereskedésből van?

Szentgyörgyi Kata írta...

Szilvai,
Diego Quickstep, antik tölgy.

Szilvai írta...

Én is nézegetem ezeket, mert tölgy hajópadlóra nem fussa.:(

Szilvai írta...

Bocsánat, a köszönöm lemaradt!

Szentgyörgyi Kata írta...

Szilvai, nincs mit. A padló típusa Quick step Eligna. A poén az, hogy ez a típus 7500 Ft-ba kerül négyzetméterenként, de kiszúrtam, hogy van olyan is, ami pontosan ugyanaz, csak nem fózolt, ez 3999 ft. Nekem nem hiányzott a fózolás.... ;-)

garayi írta...

"Ráharaptam" egy információmorzsára: fürdőkád+hajópadló. Megbízható információt keresgélek éppen, hogy milyen lehet ezt a kettőt párosítani. Hogyan kell kezelni a fát, hogy bírja a gyűrődést a kád környékén?
Köszönöm, ha válaszolsz.
Garay Ildikó

Szentgyörgyi Kata írta...

Kedves Ildikó!

A padló a festésen kívül csak lakkot kapott, különösebb kezelést nem. Viszont, az is igaz, hogy ez kád+hajópadló megoldás itt nem egy valódi fürdőszobában van, hanem valójában egy hálószobában, amiben történetesen van egy fürdőkád és ahol kiváló a szellőzés, valamint a kádat csak fürdésre és nem zuhanyozásra használtuk, így nem fröcsköltük ki a vizet.

Szentgyörgyi Kata írta...

Ildikó, itt tudod megnézni a kombinációt:
http://akicsihaz.blogspot.hu/2010/12/meghackeltem-az-edland-ikea-komodot.html

és itt.
http://akicsihaz.blogspot.hu/2010/12/ujbol-regit.html

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips