2013/09/13

2013 legszebb színei

DIY blogírói pályafutásom során elég sok festékkel volt már dolgom, így elmondhatom, hogy jelentős tapasztalatot szereztem már ezen a téren.
Elárulom nektek, hogy óriási különbségek nincsenek, és bár van pár olyan festék, ami nem üti meg a mércét, azért a többség igenis jó és nem csinálok komolyabb ügyet abból, hogy éppen melyiket használom.
Legutóbb, a konyhai tálalómhoz Farrow and Ball festéket használtam.
Szerintem sokan kíváncsiak vagytok a tapasztalataimra, főként arra, hogy vajon megéri-e az árát.

A válaszadást nem tudom egyszerű igennel vagy nemmel letudni.
Mert ez a festék tényleg drága.
A használatban nem éreztem hatalmas különbséget más, topkategóriás festékekhez képest.
Viszont beleszerettem a színeibe. Menthetetlenül és végérvényesen.
Egyetlen egy festékgyártó cég nem tud ilyen színeket produkálni!
A táskámban nálam mindig van egy Farrow and Ball színminta katalógus. Csak mert szeretem nézegetni. Szeretem ezeket a klasszikus, időtálló és megfoghatatlan árnyalatú színeket!

Ezek a színek attól utánozhatatlanok, mert rengeteg értékes pigment van bennük és a kötőanyagok környezetbarát összetevők. Egy nagyon szigorú francia bevizsgálás szerint a legmagasabb környezetbarát minősítést kapta.
Tehát aki ezzel dolgozik és ezzel a festékkel él együtt, biztosan nem kap toxinokat és nem lesz allergiás sem.
Sajnos az a tapasztalat, hogy ezek színek nem keverhetők ki más anyagból, mert csak hasonló lesz és azzal pont a varázsát veszíti el. 
Ezért végül, a válaszom arra a kérdésre, hogy megéri-e az árát az, hogy akinek fontosak a ragyogó, nagyon jól fedő és meglepően különleges színek valamint a természetes összetevők, azoknak megéri. De ha valaki azt várja, hogy ezért az árért könnyebben vagy gyorsabban megy a festés más vízbázisú festékekhez képest, és úgy gondolja, hogy a hasonló színekkel is beéri, akkor nem.

Én mindenképpen fogom még használni ezt a festéket, mert pár szín nem hagy nyugodni.......
Főleg, hogy a cég nemrég jött elő kilenc új színnel, melyeket a természet színei ihlettek. Már eddig is tobzódtam ezekben az utánozhatatlan árnyalatokban, főleg a sötétebbekben. Eddigi kedvenceim a Studio Green, a Blue Ground és a Down Pipe voltak.
Mostantól viszont felkerült a listámra Nancy's Blushes, ez a friss rózsaszín és a Yellowcake, ami pedig szerintem a jövő tavasz nagy divatszíne lesz.
Nektek melyik tetszene? Nézzétek csak:

Ammonite





Stiffkey Blue



Mole's Breath




 Dimpse



Wevet



Purbeck Stone



St Giles Blue



 Nancy's Blushes



Yellowcake



Most ti is kipróbálhatjátok ezeket az új színeket október 11-ig akciós áron, ha a vásárláskor bemondjátok a "kicsiház" jelszót!

És ez még nem minden! 

Most a Fabcolor Kft  jóvoltából, egyvalaki hazavihet hat darab egy deciliteres festékmintát 14 400 Ft értékben.
Ezért nem kell mást tennetek, mint lájkolni a cég facebook oldalát, (annak is örülnék, ha engem is lájkoltok, de ez nem feltétel most)  és itt a posztnál kommentben elmondani, hogy nektek melyik új szín tetszik a leginkább. Kérlek benneteket, hogy az azonosítás miatt teljes neveteket is írjátok oda a kommenthez! (a moderáció miatt a kommentetek nem jelennek meg azonnal!)
A sorsolás szeptember 20.-án lesz, a nyertest itt is, ésa facebook oldalamon is kihirdetem.

Hajrá!

132 megjegyzés:

nathase írta...

St Giles Blue szín tetszik a legeslegjobban. Baksa Katalin

Erika írta...

Szia, a játékra jelentkezem, mert ezek a színek gyönyörűek, szívesen kipróbálnám őket. Nehéz választani, de talán a Wevet tetszik a legjobban.
köszi a lehetőséget:) Pálffy Erika

Névtelen írta...

Szia Kata! Nagyon jó ötlet volt ez a játék. Nekem a Mole's Breath tetszik a legjobban. Herczeg Lynda

kata molnar írta...

Nekem a Mole's Breath a legizgalmasabb. Molnar Kata

Mariannae írta...

Nekem a Dimpse szín tetszik, a nappaliban tudnám elképzelni. Eszenyi Marianna

Unknown írta...

Tényleg utánozhatatlan finom színek.De szerintem a Dimpse mindent visz.
Szép napot, Szabó Margit Zsuzsanna

Névtelen írta...

Szia Kata!
Elég nehéz egyet választani! A Stiffkey Blue és Mole's Breath a befutó nálam most!
Köszi! Talán Kati

verocs írta...

Nekem a Yellowcake a befutó.Lengyel Veronika

F.B. Dóri írta...

Nekem a Mole's Breath és a Purbeck Stone nagyon tetszik így elsőre. :)
Farkasné Benedikti Dóra

eszterlanc írta...

Dimpse:)
Varga Zsuzsanna

Dora írta...

Stiffkey Blue gyönyörű.

Garhof írta...

Purbeck Stone... mindennel kombinálható...
Appelshoffer Regina

Gabcsi írta...

Mole's Breath vagy a yellowcake... nehéz dönteni, nagyon sok tetszik!!! Hollik Gabriella

Román Katalin írta...

Az St Giles Blue a kedvencem! Román Katalin

Névtelen írta...

A Stiffkey Blue-val könnyen tudok azonosulni! Máris valami project-en zakatol az agyam! Burai Dóra

dodi írta...

Nekem a Yellowcake jön be legjobban. Sibinger Dóri

Unknown írta...

Nekem a Stiffkey Blue és a St Giles Blue tetszik nagyon, mindkettő beleillene a felújítás alatt álló nappalinkba ilyen-olyan módon. :)

A katalógus nálam az éjjeliszekrény fiókjában van. :D

Gyöngyösi Nóra

lingauer anna írta...

a Mole's Breath
Lingauer Anna

Névtelen írta...

Szia!

Tényleg csodás színek! Nekem a Purbeck Stone tetszik!

Rehberg Diana

szantre írta...

Mole's Breath az én kedvencem is. De bármelyik színnel lennének ötleteim :)
Szántai Réka

radnótiblanka írta...

Nekem a Stiffkey Blue a leg. Radnóti Blanka

Unknown írta...

Szia Kata! Kedvenc:stiffkey blue Neugam Viktória

Szani írta...

Nekem a Blue Ground a kedvencem, illene a nappalimba :) Vénné Szmetana Alexandra

szityka írta...

Mole's Breath. Muller Szilvi

Unknown írta...

Nekem a "wevet" tetszik. Üdv: Osza Katalin

vegakonyha írta...

Mole's Breath, Nemes Iringó

Pini írta...

A St Giles Blue a legszebb :) Horváth Andrea

Névtelen írta...

Nekem az Ammonite szín tetszik a legjobban, de valóban mindnek gyönyörű színei vannak. (Horváthné Neszrin)

Unknown írta...

Hague Blue, ha nemcsak ezek közül lehet választani. Az itteniek közül stiffkey blue. :) Tóth Margo

O.G. írta...

Szia Kata! Nekem a mole's breath tetszik a legjobban. Ocsenás Gabriella

Mona írta...

Eltűnt a hozzászólásom? :( A kedvencem még mindig a Stiffkey blue :)
Nagy Móni

pille írta...

Mindig a fehér és szürke árnyalatokra esküszöm, de a 'Stiffkey Blue' hangulata olyan magával ragadó és csodálatos, hogy nekem ma délelőtt ő a legszebb.
Stekovics Anna

Unknown írta...

Nekem is nagyon bejön a Nancy's Blushes :)
Balogh Ágnes

lujzi írta...

nekem egyértelműen a Mole's Breath:)
Hegedüs-Szőke Adrienn

Névtelen írta...

Szia Kata! Köszi a játékot!
Yellowcake a kedvenc (most) ;-)
Horváthné F. Mónika

szilvikém írta...

Stiffkey Blue Ez brutális. A kisfiam, a Misi, mikor késő este sétálunk, mindig megjegyzi, hogy ez a legszebb szín, amilyen ilyenkor az ég. A tálaló nagyon gyönyörű lett!

Tóthné Savári Szilvia

Névtelen írta...

Sziasztok!

Mindegyik gyönyörű, de nekem a Nancy Blushes tetszik a legjobban.

Gráf Zsuzsanna

Papillio írta...

Szia Kata! Nekem a Mole's Breath és a Stiffkey Blue a nagy kedvencek, de mindegyik gyönyörű. Dankházi-Domonyi Éva

Animoka írta...

BLUE GROUND. Bár nehéz a választás :)
(Balogh Anikó)

gloria írta...

A favorit a Mole's Breath.
Gyönyörű színek.
Üdv: Laczai Glória

uacdanci írta...

Purbeck Stone. Uracs Dani

Névtelen írta...

Mind nagyon szép, ezek közül talán a Purbeck Stone-ra voksolnék :) [Kuti Anna]

kekszarnytunder írta...

hűű, az a Stiffkey Blue gyönyörű! Katona Dóri

garayi írta...

Nancy's Blushes! St Giles Blue a második helyezett :-) - helyiségtől függ, persze. Garay Ildikó

Zsu írta...

Purbeck Stone a kedvenc, de gyönyörű mind!
Naaaagyon szeretnééééém! :)
(like mindkét oldalnak;) )

Beatrix írta...

Wevet...várja a nappalink ezt a színt....vagy a komódunk, vagy bármi...találok rá "szerencsést" :)
Hauser Beatrix (a te oldaladat már régóta csodálom :))

Pgabor69 írta...

st giles blue - gyönyörű
Pintér-Kiss Viktória

graphitom írta...

Még egyszer leírom mert telefonon érdekesen (nem) kezelte a hozzászólásomat.

Studio Green (ami valójában grey) szín tetszene a műterem (stílusosan) mennyezetre, széles holker díszlécekkel.

Kovács Tamás voltam, remélem nyerek ,)

tormacsillus írta...

Kicsit sötét ugyan, de nekem a Mole's Breath a kedvencem :) Torma Csilla

Névtelen írta...

Szia Kata!
Mivel imádom a színeket, nekem mindegyik tetszik, de leginkább a Stiffkey Blue, a Mole's Breath, a St Giles Blue és a Yellowcake. És mivel lakásfelújítás előtt állunk, pont jókor jött ez a játék.
Üdv,
Balla Ilona

Gabriella írta...

szia Kata, gyönyörű az összes szín, én is most szeretnék rendelni Tőlük a konyha átfestéséhez! Több kedvenc is van, pl. a Vert de Terre, Parma Gray, Stone Blue... és még sorolhatnám! Köszönöm, hogy részt vehetek a játékban, szép napot kívánok, Bali Gabi

Névtelen írta...

Sziasztok,
En a St Giles Blue-ra szavazok, szerintem egyszeruen gyonyoru!!!!
Udv,
Roman Timea

Unknown írta...

Szia, nagyon szép színek. Nekem most a legjobban a Nancy's Blushes tetszik. Szinskalat hogy lehet szerezni? Én is elnézegetném. :)
Forgó Beáta

Névtelen írta...

Szia Kata! Nekem a Mole's Breath tetszik a legjobban. Üdv, Tormássi Eszter

rita madalina írta...

Yellow cake!

Névtelen írta...


Fantasztikusan szép színek, nehéz a választás,de ha már választhatnék akkor a Mole's Breat és Wevet színt választanám! B.Csák Ildikó

Névtelen írta...

Szia Kata,

nekem a Mole's Breath tetszik nagyon. Mezei Noémi

Eszter írta...

Stifkey blue a legszebb!
Sümegi Csabáné

Névtelen írta...

Hozzám a Dimpse áll a legközelebb. Olyan légies. Varga-Borbély Márta

dora írta...

Stiffkey blue:) RákosiDóra

Unknown írta...

Mind csodaszép, de mai hangulatomhoz a Stiffkey Blue illik legjobban.
Debreceni Zsuzsa

Virág írta...

Stiffkey blue a favorit, Réti Virág vagyok:)

Névtelen írta...

Nancy'sBlushes :) Jámbor Eszter

Névtelen írta...

pureback stone most jól jönne! :) Tóth D. Lujza

kobema írta...

Purbeck Stone - számomra a tökéletes harmóniát hordozza.
Kovács Beáta Marianna

Névtelen írta...

Mole's Breath a kedvenc:) Mintyován Judit

Annás írta...

Nekem is van ilyen színkártyám, és tényleg egyedi színek, nagyon nehéz lenne választani:)
a legújabbakból pedig a Dimpse az egyik (a sokból:)).
(Babossné Kolits Anna)

Névtelen írta...

Wevet. Egyértelműen. Horváth Orsolya

Eni írta...

Nekem a Wevet a személyes kedvencem:)de az összes világos szín gyönyörű, szívesen kipróbálnám őket. Zsíros Enikő ( Tóth Enikő )

manolany írta...

Nekem a Purbeck Stone tetszik (most) a legjobban. Végh Orsolya

edit írta...

Mole's Breath. Téglás Edit

Popovics Kitti írta...

St Giles Blue - Popovics Kitti

Zsu írta...

De lüke vagyok...az előzőhöz nem írtam oda a teljes nevemet...
Szóval a kedvenc szín a Purbeck Stone, és KÓSA ZSUZSANNA...a jövendőbeli nyertes név :D

Mimi írta...

Mole's Breath
tenyi tamara

Névtelen írta...

Purbeck Stone! Gyönyörű szín!
Bujáki-Karakas Zita

Unknown írta...

Nekem mindegyik tetszik:)de a kedvenc a St Giles Blue
Kocsis Bolgárka

Bajzát Judi írta...

Szia Kata,
azt hiszem, én is beszerzek egy színkártyát. Sok kedvenc közül, talán a Mole's Breath tetszik a legjobban.

Névtelen írta...

Wevet vagy Mole's Breath, mindkettő nagyon szép.

Makszi Márta

Kata írta...

Nekem a St. Giles Blue.
Horváth Kata

Juju írta...

Nekem a legjobban a következő két szín tetszik: Mole's Breath és az Ammonite! :) Gyönyörűek, szívesen kipróbálnám őket, nagyon tetszenek! :) Máji Júlia

Névtelen írta...

Mole's Breath Jantyik Judit

Zsuzsanna írta...

Nekem a sötétebb színek tetszenek: Egyszer Ő: Mole's Breath, de a legjobban: Stiffkey Blue!! Gyönyörű!

B Kriszti írta...

Már ezelőtt is nézegettem a színskálát, és teljesen beleszerettem az itt nem említett OLIVE színbe, a nappalimba szeretnék ilyet jövő tavasszal. A fenti színekből a Yellowcake jön be.

Tóth-Borbás Krisztina

tHs írta...

Mole's Breath egy kis yellowcake-kel :)
Timárné Halápi Sára

Csibe45 írta...

Pavilion Gray, de szinte képtelenség választani.

Talián Era

Kati írta...

nekem a
St Giles Blue a választottam:)
Bényi Katiice

Névtelen írta...

Szia Kata! Mind különlegesen szép, nekem talán a Wevet :) Béky - Orbán Szilvia

Unknown írta...

Zana Zoltán: Nekem a St Giles Blue tetszik a legjobban!

Unknown írta...

A Mole's Breath nagyon tetszik, találó a neve is. :)

molmeli írta...

Yellowcake és stiffkey blue <3

Névtelen írta...

Yellowcake nagy kedvenc. Bálint Gáborné

Névtelen írta...

Szia Kata, bocsánat, most próbálom negyedszerre , eddig nem sikerült :( Stiffkey Blue ! Csanádi Eszter

Titkó írta...

Jaj, de szépek! Stiffkey Blue a hálóba, Yellowcake a konyhába, Mole's Breath bárhova... :) Somogyi Timi

Unknown írta...

Nekem most a Dimpse és a Purbeck Stone szín tetszik leginkább.
Szőllős Lászlóné

memerika írta...

Yellowcake.
Molnar Emöke

Sili írta...

Nehéz volt a választás, a Purbeck Stone a befutó. Schillinger Krisztina

Életke írta...

Stiffkey Blue. Babarczi Katica

eagleszem írta...

ST GILES BLUE. Nemes-Szalontai Anikó

Unknown írta...

szia, az elobb nem sikerult, nekem a st giles blue az ujak kozul, de szeretema citron es a hardwick white szineket is. Nemeth Andrea

Unknown írta...

Mole's Breath a kervencem :)
Juhász Tóth Éva

Unknown írta...

Nekem a Dimpse es a Purbeck Stone tetszik a legjobban, de nehez valasztani, mindegyik szep.
Mozer Zsuzsi

Névtelen írta...

Az új színek közül a Mole's Breath tetszik legjobban. Simon Tamás

Viktoria írta...

A Wevetet szívesen látnám a falamon! Koós Viktória

Névtelen írta...

Kész...már sokadjára küldöm,de nem találom az írásomat.Így most pc-ről.
"Stiffkey Blue ..mintha csak a Prado egyik termébe lennék az olajfestmény illatban.Köszi a lehetőséget. Jámbor-Mihályi Mónika

SomAndi írta...

Szia Kata!

Ebből a választékból most nekem a Purback Stone és a Wevet tetszik a legjobban. Somodi Andrea

Gye írta...

Szia Kata,
rengeteg gyönyörű szín van, de most legyen a Mole's Breath.
Kecskeméti Gyöngyi

gardobers írta...

St Giles Blue a kedvenc ezek közül.
Gárdonyi Detti

Névtelen írta...

Szia! Nagyon tetszik az oldalad, sok jò ötletet talàltam itt:) Nekem a kedvencem ezek közül a Dimpse:)
Kocsisnè Tünde

Kocsis Orsi írta...

Nekem a Yellowcake a kedvencem ezek közül!

Kocsis Orsolya

b írta...

Yellowcake
Schopper Barbara

reku írta...

St Giles Blue szín tetszik a legjobban <3. Luterán Réka

Névtelen írta...

Sziasztok,Stiffkey Blue-ra szavazok. :-) Üdv, Szabóová Zlatica

Unknown írta...

Meseszép színek! Nekem a Yellowcake a kedvencem a frissesége miatt is :)
Üdv, Kovács Csilla:)

Szabó Yvette írta...

Nancy's Blushes a kedvenc..:) abszolút! :)

Névtelen írta...

Szia!
Nekem a Stiffkey Blue tetszik a legjobban, de mind csodás.
Jövőhéten festünk itthon és, ha a sors is úgy akarja, talán ezekből a színekből is beletudok csempészni majd. :)

Zádori Anita

Névtelen írta...

Yellowcake :)
Malonyai Eszter

Névtelen írta...

Stiffkey Blue mindent visz! Kádár Éva

Névtelen írta...

Nekem a Nancy's Blushes tetszik, most gyerekszoba festés/dekorálás előtt. Mezei Noémi

copyrider írta...

Imádom!
Mole's Breath

Tóth Andi

Névtelen írta...

Egy gyógyszeres kisszekrényt szeretnék rendbetenni, ahhoz az Arsenic szín tetszik, de kikérem Kata véleményét ha nyerek :)
Varsányi Réka

Judy írta...

Egy hasonló komódot szeretnék felújítani, mint amit a blogban láttam. Ehhez számomra a yellowcake színű festék lenne a tökéletes, ha megnyerném.
Gózon Judit

Szandra írta...

Szia Kata!
Nekem a St Giles Blue tetszik a legjobban. :)
Ruha Szandra

aliz74 írta...

Szia Kata!
Nálam is az éjjeliszekrényen van a F&B katalógus, pihenésképpen szoktam nézegetni! Nem vagyok nagy sárgapárti, de az új yellowcake szín nagyon tetszik:))) Üdv:Molnár Andrea

Névtelen írta...

A wevwt-re szavazok. Mészáros Orsi

Névtelen írta...

Én a Yellowcake-re szavazok:) Simonffy Rózsa

Unknown írta...

Stiffkey Blue, mert szerintem nagyon dögös :) Hübler Kata

accsi írta...

Szia! Nekem a wevet a kedvecem! Szigeti Adrienn

Edina írta...

A Yellowcake illene most legjobban egy projekthez :D Poduszló Edina

Névtelen írta...

Yellowcake
Strifler Gyöngyi

Heni írta...

St Giles Blue a kedvencem az újakból :-)
Üdv
Kuntner Henrietta

002es ani írta...

Szia, nem könnyű a választás, de a Wevet-re tenném a voksom, Üdv. Maján Zsófi

Névtelen írta...

Legjobban a Mole's Breath tetszik.
Ágoston-Palkó Annamária

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips