2014/03/11

Jó cuccok a H&M-ben

Pár napja a Nyugati környékén jártam és mivel ritkán járok arra, kihasználtam az alkalmat és beugrottam a  WestEnd-ben lévő H&M Home áruházba.
Karácsony előtt nyitott az üzlet Magyarországon és akkor voltam utoljára.
Bevallom, akkor nem voltam elájulva, kissé bóvlinak éreztem a felsorakoztatott árut.
A mostani alkalommal viszont nagyon belelkesedtem!
Nem mondom hogy nagyon minőségi az áru, de tetszetős, divatos, vidám és sok ötlet van benne. Volt is pár dolog  amire szemet vetettem, ami nekem is kell.

Az árak is barátiak, valószínűleg ez a kompromisszum hogy divat cuccokat veszünk és nem örök életre.
A párnák, ágyneműk, kisebb szőnyegek, vázák, tálak, gyerekszobai kiegészítők megnyerték a tetszésemet!
A stílus nagyon trendkövető, tehát megtalálható a pasztel-vonal, a geometrikus-vonal,  a rusztikus sikk irányzat, de még a rózsaarany-őrület is ott volt a termékskálában.
Az én kedvencem a kakasos és nyuszis sütitartó, épp aktuális lesz húsvétra!
Nézzétek, mennyi ötlet van ezeken a képeken!

















Ezek pedig a személyes kedvenceim:






Nektek hogy tetszik?



7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez reklám?

Szentgyörgyi Kata írta...

Nem, ez saját tapasztalat, saját vélemény. Ezen a blogon még soha nem ajánlottam semmit, amit én magam nem akarnék megvenni. Ez a jövőben is így lesz, akár fizetnek az írásért, akár nem.
De mivel kíváncsivá tettél, hagy dobjam vissza a kérdést: zavarna ha az lenne, de a fent említett kritériumokkal? (értsd, pénzért sem ajánlok olyasmit ami nekem nem kéne)

Névtelen írta...

Engem zavarna, zavar is. Tudom, hogy 200 embernek nem itt fog fizetni a H&M egy reklámért, de mégis olyan béna így.

Szentgyörgyi Kata írta...

A 200 ember meglehetősen lenéző szám a részedről és ettől függetlenül is érzek benned némi rosszindulatot. Sebaj, remélem találsz azért itt a blogon olyat is ami tetszik

Halacska írta...

Nekem tetszik. Nem is tudtam, hogy van H&M home, és szépek textilek, nekem idén a sárgák a kedvenceim.

principessa1121 írta...

Sosem értettem, miért zavarják az embereket a konkrét termék-/márkaajánlások, vélemények, leírások. A konkrét információk a leghasznosabbak, hiszen inspirálódni nagyszerű, de rengeteg időt és utánajárást takaríthatunk meg azzal, hogy hozzáértők konkrét útbaigazítást adnak beszerzési helyeket illetően, illetve részletesen bemutatnak egy-egy kínálatot. Katának ez lényegében szinte a munkája, ő ezeket a köröket amúgy is lefutja, ha pedig még veszi is a fáradságot, hogy külön posztban, képekkel illusztrálva beszámoljon róla, számomra ez nagy segítség. Az pedig nem mindegy, hogy fizetnek-e érte, ha úgyis az őszinte véleményét mondja? Ha jól emlékszem, a H&M Home nyitásakor is leírta, hogy nem esett hanyatt a kínálattól, akkor fel sem merült a kérdés, pénzt kapott-e azért, hogy írjon az üzletről, ezt a logikát követve viszont konkrét termékekről csak negatív hangvételű posztokat szabadna megjelentetni, máskülönben rögtön felmerül a reklám vádja. Itt szerintem puszta tájékoztatásról van szó, olyan ez, mint egy termékteszt: kipróbálta, tetszett/nem tetszett (jelen esetben épp tetszett), megosztja, mi meg spóroltunk egy kört a WestEndben.

Krisztinca írta...

Nekem tetszett az összeállítás, mindig el akartam menni, de nem jutok el. Legalább bepillantást nyertem ismét.

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips