2013/11/21

DIY karácsonyi ajándék: állatos képtartó

Ez azt hiszem a legegyszerűbb és leggyorsabban kivitelezhető ötlet, amit csak el tudtok képzelni. Nem kell hozzá kézügyesség, semmi trükk csak egy műanyag állatka, karácsonyra hangolódva én szarvasféléket ajánlok.
Ha ez megvan, már csak a színét kell eldönteni.
Lehet vidám, élénk színű, de lehet fémes árnyalatú is, az elegánsabb hatás kedvéért.
Egyszerű fehérben is szép!
Aztán kell még bele egy vájat amibe a képet lehet tenni.
Én ezt egy spéci Dremel vágógéppel csináltam kb egy másodperc alatt, de direkt kipróbáltam hogy vajon kivitelezhető-e ugyanez gép nélkül, egy darab sniccerrel.
És igen, kivitelezhető bár kétségkívül tovább tart és nagyobb erőfeszítést igényel.


Nekem a műanyag állatok nagy kedvenceim, sokat is használom őket különböző ötleteknél. Ezt a képtartós ötletet az Etsy-n láttam, igaz névjegykártya-tartó formában. (Az is könnyen megoldható, csak nem sniccerrel...)
Szeretem az Etsy-t, mert nagyon szép alkotásokat lehet ott venni. És mivel ezek nagy része egyedi, kézzel készült munka, az Etsy tökéletes inspiráció forrás, hiszen amit más el tud készíteni azt el tudjuk mi is, nem igaz? 
Nekem ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy megvehetném, de minek?
 Inkább megcsinálom magam!
Jó ajándék lehet munkatársaknak (akár közös céges fotóval együtt) barátoknak, szomszédoknak.
Én direkt elegánsabb stylinggal készítettem el hogy lássátok, igazán szép dísze lehet bármilyen íróasztalnak!

DIY karácsonyi ajándék ötlet

DIY karácsonyi ajándék ötlet

DIY karácsonyi ajándék ötlet


DIY karácsonyi ajándék ötlet


És végül nem tudtam kihagyni, le kellett fotóznom az "backstage" állapotokat. Én tartom a márványos hátlapot, Orsin lógnak a gyerekek és egyébként egy óriási halom legó közepén állunk. Hát így fotózunk mi :-)))



A DIY karácsonyi ajándék ötletbörze első részét ITT olvashatjátok.


Fotó: Balogh Orsi

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Jópofa ötlet, klassz kivitelezés. Elárulnád, hogy milyen festéke(ke)t használtál?

Zsófi

Névtelen írta...

A "nem" is válasz ám:-)
Zsófi

Szentgyörgyi Kata írta...

Dupli Color Chrome effect sprayfesték. Válasz mindig van, de nem mindig azonnal.

Névtelen írta...

Nagyon szépen köszönöm a választ és elnézést a hozzászólásért, nem bántásnak szántam, hanem viccesen akartam "up"-polni a hozzászólásom.

Zsófi

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips