2012/12/21

Utolsó pillanatok



Finisbe értünk.
Itt a hétvége és mi bezárjuk magunk mögött az ajtót.
Ez a legjobb a télben! A karácsonyban meg az együttlét, az otthon, a fények és a csodálatosan díszbe öltözött lakás és a sok-sok vendég a legjobb!
Legalábbis nekem.
Utolsó pillanatban még feldobtam pár díszt a házban a szarvasok mellé.
Először is, a hálószobánk ablakába aggattam gömböket, damilra, háromszög alakzatban, hasonlóan, mint a Gerbeaud díszítésénél.
Még jó hogy van gázcsövünk!
 Egyedül csináltam az akasztgatást-kötözgetést, ezért nincs benne egy darab vízszintes vonal sem, de tökmindegy, így is szeretjük, ahogy megcsillannak a gömbökön a fények.






A konyha-étkező részbe pedig gyűjtöttem egy kevés borostyánt, ami vadon nő sokfelé és azért jó belőle koszorút készíteni egy kis drót segítségével, mert ugyan elszárad, de a formáját és a színét őrzi. Ezen a képen a koszorú már egy hetes!
A szarvas pedig itt sem hiányozhat :-)

akoszoru.jpg

A konyhában is kihasználtam, hogy gázcsöveink jól látszódnak, és egyszerűen, az égősorra rögzítettem a díszgömböket, majd az égősort rögzítettem a gázcsőhöz. Egyszerű, de nagyszerű.

adiszek.jpg

akoszoru2.jpg

adisz1.jpg

akaracsony.jpg

Ha van még egy szusszanásnyi időtök, csináljátok meg!
Boldog karácsonyt!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips