2011/07/28

Mit lehet csinálni egy méter csipkével, meg egy Ikea asztalkával?

a videóból kiderül!

Pár hónapja, amikor felmerült hogy készülne velem egy portré az Éva Magazin nyári különszámába, kérdezték a szerkesztők tőlem, hogy ugye, megoldható, hogy pár perc alatt átalakítsak egy bútort.
Na, ezen röhögtem egy napig.
Aztán visszaírtam, hogy igen, megoldható.
És így lett a Kata barátnémtól kölcsönkért Ikea Lack asztalból egy cuki darab.
Nézzétek meg a videót, vagy töltsétek le iPad-re! Röhögni nem ér, azért vagyok így kinyalva, mert aznap volt a fotózás is.
Hajrá, vegyetek Lack asztalt, most 1490 Ft, csipkéje meg amúgy is mindenkinek van már, igaz? Sprayfestékről már nem is beszélve ;-)

16 megjegyzés:

Mikes Andrea írta...

Jajj annyira jo ez az otlet...Honnan jutott ez eszedbe? Amugy marha sok melonak tunik... diszlesz csiszolas meg miegymas... meg a kellekek is jo sokba kerulhetnek!

Szentgyörgyi Kata írta...

Andi, nem volt sok meló. Pont az volt a lényege, azt kérték tőlem, hogy villámgyorsan meglegyen. A díszléceket levágni és a végeit fél perc alatt megcsiszolni nem nagy munka. A festés meg kimondottan élvezet ;-)
Kellékek: piros ikea lack dohányzóasztal: 1490 Ft, ezt mondjuk én kölcsönkértem a barátnőmtől. Aztán a díszléc 2190 Ft volt egy szál, ami pont körbeérte az asztalt. A csipkéért fizettem 1200 Ft-ot, ezt azóta már többször felhasználtam más bútoroknál. ragasztóm volt otthon, és sprayfestékem is, de az előbbi 990 ft-ért kapható egy nagy tubus, a sprayfesték pedig 1400 szintén egy flakon, de ebből is csak kevés kell.

Szentgyörgyi Kata írta...

Ja, amúgy ezt a projektet már az ominózus falra festett csipkeminta óta meg akarom csinálni, mert a falfestés előtt egy deszkán teszteltem a dolgot és az álomszép lett. Úgyhogy az Éva felkérése épp kapóra jött :-)

Szlivka írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy:-))

Kreatív Kertész írta...

Jó hogy megint írtál. Nagyon ügyes vagy, nagyon jó dolgokat találsz ki! Nemrég hallottam a blogodról, és két nap összes szabadidejében (2 gyerek, mondjam mennyi?) elolvastam az egészet. Látom, beindultak a gyakorlati dolgok, és hogy a facebookon nagy az aktivitás, de AKI ILYEN JÓL ÍR, AZ ÍRJON TÖBBET/MINDIG!! Nehogy abbahagyd!!! Üdv, minden jót, ez az Asztal is szuper!

Szentgyörgyi Kata írta...

Kedves Kertész :-) írnék én, főleg mert szeretek és leginkább, mert ti is szeretitek, de nálunk meg csak jövő héttől lesz ovi, szóval, neked mondjam mennyi szabadidőm volt az elmúlt hónapban? ;-)
Na de majd augusztusban pótolom a kimaradt posztokat!

Mikes Andi írta...

Koszi a reszletezest, gyujtom az otleteidet es majd en is felhasznalom amint tudom!
Amugy nem csak irni irsz jol, de siman elmennel teves musorvezetonek!:)

Névtelen írta...

Szuper, nagyon tetszik ez is. Egy kérdésem lenne azonban, ami még nem derült ki számomra, lehe nem olvasok elég alaposan. Milyen festéket hasznátál? Matt zománcfestéket, vagy olajfestéket?
Köszönöm
Üdv
kicsiházrajongó

SK írta...

Ez nagyon szép lett! :) Gratula!

Szentgyörgyi Kata írta...

Kedves Kicsiház rajongó, nem olvashattad a metódust, mert nem írtam :-) Dupli Color márkájú sprayfestéket használtam, ez műgyanta tartalmú színes festék (jelen esetben fehér) és lakk egyben. Nagyobb barkácsboltokban lehet kapni, de az Obiban biztosan mert én ott vettem.

Impish írta...

Ez tényleg nem drága:)
Egy hónapja a nyári leárazásban 695 volt a Lack asztal. Gyorsan vettem 2-őt:) A csipkét meg tegnap vettem 300 Ft méteréért:))))

Szentgyörgyi Kata írta...

Impish, ez jó hír :-) További inspirációt találhattok a munkához itt: http://blog.juditu.hu/?q=mar_megint_csipkelodok

Bea írta...

bomba lett

Gabryella írta...

Kedves Kata! Fantasztikus vagy! :-)
Én így csináltam meg a csipkeasztalt! :-)
http://bryellhobbi.blogspot.com/2011/08/csipkeasztal.html?showComment=1314724204909#c4925911277553180087
Köszi az ötletért és a hangulatért, ami a blogodból árad :-)

Névtelen írta...

Szia Kata!

Teljesen kezdőként( akár kicsit kétbalkezes) érdeklődnék, hogy ezt a technikát alkamazhatom-e falra, vagy 'lefolyik'? Láttam a festékkel és szivaccsal készített falfestésedet, számomra az nehéznek tűnik, ezért gondoltam, hogy megprobálnám fújós festékkel. (kissé türelmetlen is vagyok a kétbalkezesség mellett:))
Köszönöm az ötleteket! Fejben már annyi mindent megcsináltam, lassan itt az ideje a tetteknek :)

Szentgyörgyi Kata írta...

Falra ne fújd, mert megfolyik, vagy befolyik a csipke alá. Ha falra szeretnéd, akkor fontos, hogy minél sűrűbb legyen a festék és egyszerre csak kis mennyiséget vigyél fel. A csipkét pedig le kell szedni, mielőtt a festék megszárad, mert különben oda fog ragadni a falhoz.

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips