2010/11/30

Ikeában jártam

Bréking nyúz: az Ikeában kisebb lett a csésze. És már capuccino sincs, csak hosszúkávé tejjel. Így aztán máshol ittam kávét,miután  beszereztem A gázlapot és A mosogatómedencét a jövőbeli konyhámba. Mindkettőt régóta gusztálgatom, egyértelmű volt, hogy rájuk számítok majd a berendezkedésnél. A gázlap mindössze három égős, viszont elég távol vannak a gázrózsák egymástól. Meg amúgy is, négy égőt egyszerre évente kétszer, sátoros ünnepekkor használok. És ezt a lapot hátrébb is tolhatom a munkapulton, így nem izgulok annyira, hogy a kicsi magára rántja a kuktát. A mosogatómedence pedig magától értetődik, a kicsit rusztikus hangvételhez tökéletesen illik ez az angolos porcelánmosogató. A konyha tervrajza egyébként elkészült, hamarosan megmutatom!

6 megjegyzés:

Prima Casa írta...

Az Örs vezér tériben voltál? Mert ott elvileg (még?) van cappuccino, a Budaörsiben már egy ideje nincs :((( Nem értem az okát, pedig finom a cappuccino-juk..

Szentgyörgyi Kata írta...

Igen, az Örs vezér tériben voltam. És nem találtam cappuccinot, pedig nem hiszem, hogy annyival többe kerülne......és a csészék...nem akartam hinni a szememnek.....

Szentgyörgyi Kata írta...

Amúgy nem az ingyen kávéért/cappuccinoért járok az Ikeába :-)De jól esett ez a figyelmesség. A felére csökkentett bögre méret viszont azt sugallja: adunk de nagyon nem szívesen. :-(

Prima Casa írta...

:(( ezt szomorúan hallom...

Szilvai írta...

Én már nem szeretek ott kávézni, mert régen Omniából főzték a kávét, most pedig valami rettenetesen agyonpörkölt, olcsó, pocsék olaszt használnak, láttam, amikor töltötték a gépet.

Ildifolt írta...

Szóval annyira kitartó voltam, hogy az Ikea katalógusában a neten megtaláltam a mosogatót, de vidékre nem szállítanak házhoz. Nem baj, elmegyek érte, ilyennek szemezek már évek óta.
Nagyon köszönöm, hogy Nálad végre rátaláltam a lelőhelyére.
Még mindig imádom a blogodat nézegetni!
Ildikó

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips