2013/12/09

Jótékonysági blogtalálkozó

Karácsony táján megszaporodnak a jótékonyságra buzdító üzenetek, akciók, események. Biztos hogy ez nem véletlen, hiszen a szeretet ünnepe felé közeledve az emberek nyitottabbak mások szenvedései, vagy nehézségei iránt.
Én mostanában sokszor gondolok arra, hogy nekem mennyi jó jutott az életből, boldog, egészséges, sikeres vagyok és nagyon-nagyon szerencsés.
Ezért  is jutott egyre többször az eszembe, hogy szeretnék adni másoknak, szeretnék segíteni azoknak, akiknek nem ennyire szerencsés az életük.
Az Újrakezdők egy olyan társaság, akik bántalmazott és emiatt sokszor saját otthonukból is menekülni kényszerülő nőket, anyákat segít és támogat. Arra gondoltam, hogy én most nekik szeretnék segíteni.
Szigeti Zsófi bloggertársam, valamint Nikoleti Petra a Térkultúra bloggere szintén kiáll az ügy mellett és maguk módján segítenek a jótékonykodásban.

Azt ötöltük ki, hogy szervezünk egy blogger-találkozót, ahol Ti olvasók találkozhattok velünk, mi megvendégelünk benneteket süteményre és kávéra, valamint személyes tanácsadás-estet tartunk. Lehet tőlünk kérdezni, lehet tőlünk tanácsot kérni mi pedig mindenkinek személyesen, négyszemközt válaszolunk. Lehet jönni lakberendezési, stílus, dekor, bútorfelújítós de még esküvői dekorációs kérdésekkel, problémákkal is! Örömmel állunk rendelkezésetekre!

Mindez ötezer forintba kerül, amely összeg a társulatnak megy. Ezen az esten szívesen fogadunk még gyerekruhát, játékot, tanszereket és egyéb felajánlásokat. Aki teheti jöjjön és segítsen! ITT tudtok jelentkezni.

Íme a találkozó plakátja:




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips